سرهنگ رضایی گفت: تاریخ صحنه نبرد ظالم و مظلوم بوده و این نبرد است که تحولات تاریخ را رقم زده است.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۴۷
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

سرهنگ پاسدارعبذالحسین رضایی، مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: حقوقدانان انقلابی مرکز استان(با همراهی وکلا و قضات) همزمان با سراسر کشور در تجمعی در حمایت از مردم مظلوم غزه گرد هم آمده و جنایات ضد حقوق بشر اسرائیل را محکوم کردند.

وی افزود: حقوقدانان انقلابی زاهدان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در ارتکاب نسل کشی مردم غزه با طرح شکایت در سازمان ملل و رئیس شورای امنیت و دیوان بین المللی دادگستری اقدام کردند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : تاریخ صحنه نبرد ظالم و مظلوم بوده و این نبرد است که تحولات تاریخ را رقم زده است.

این مسئول تصریح کرد: دوران معاصر از این قاعده مستثنی نبوده و همواره نزاع میان ظالم و مظلوم جاری بوده است، از جمله بغرنج ترین این نزاع ها مسئله فلسطین است که در جریان آن یک طرف پشتوانه قدرت جهانی علیه ملت مسلمان فلسطین مرتکب جنایات بسیاری شدند و در راس این جنایات رژیم کودک کش اسرائیل است.

وی بیان کرد بیش از دوهزار و صد نفر از حقوقدانان انقلابی و انقلابیون استان ذیل شکواییه تنظیم شده را امضا نمودند که متن شکواییه در این تجمع در مسجد جامع زاهدان در رویت عموم قرار گرفت و در نهایت با صدور بیانیه خواستار پایان بخشیدن به ظلم و محاکمه سران رژیم صهیونیستی شدند.

ارسال نظرات