خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه خوزستان در آیین گرامیداشت شهید رهبر و شهدای رسانه از رونمایی کتاب شهدای رسانه و تقدیر از برترین های جام رسانه امید خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۳۸۸
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سرگرد سجاد بهمنی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید رهبر وشهدای رسانه خوزستان و اختتامیه اولین رویداد جام رسانه امید در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛ یکی از افتخارات ما در بسیج رسانه اقدامات فرهنگی و معرفی شهدا به ویژه شهدای رسانه است در همین راستا در بسیج رسانه در کنار تمام اقدامات فرهنگی تدوین و تهیه کتاب شهدای رسانه صورت گرفته است.

بهمنی ادامه داد: جلد اول کتاب شهدای رسانه که به معرفی ۱۶ شهید رسانه ای می پردازد امروز با حضور مسئولین و اصحاب رسانه رونمایی می گردد.

 

وی‌با اشاره به اختتامیه جام رسانه امید گفت: جام رسانه امید رویداد ۲۴ ساعته ای بود که شانزدهم آذر با حضور ۳۰ تیم رسانه ای در سه محور جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین برگزار شد و بعد از داوری و بررسی از طریق سامانه پایشگرو داوران بسیج رسانه کشور ۳تیم برتر و۶ تیم شایسته تقدیر شد.

مسئول بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه خوزستان در رتبه اول برگزاری جام رسانه امید قرار دارد افزود: سه تیم برتر خوزستانی این جام در تهران در رویداد ملی جام رسانه امید شرکت می کنند.

سرگرد بهمنی با اشاره به دیدار مردم خوزستان با رهبر معظم انقلاب در دوم دی ماه امسال به فرمانی که از سوی معظم له صادر شد اشاره کرد و گفت: فرمانی که از سوی مقام معظم رهبری برای همه ی ما صادر شد حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری است.

او افزود: ۴ راهبرد در انتخابات، در حوزه مشارکت، امنیت سلامت و رقابت مسیر را برای ما روشن و مشخص کرده است و همه در بسیج رسانه، فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای اطلاع رسانی خانه مطبوعات و همه اقشار برای مشارکت حداکثری دعوت می گردد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار