خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر رجبی گفت: اولین جشنواره اعظای نشان اقتصاد مقاومتی استان گلستان در روز 28 دی ماه در سالن خلیج فارس دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۷۳
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

برگزاری اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در استان گلستات

سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر رجبی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوا در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گلستان از برگزاری اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد.

وی اظهار داشت: اولین جشنواره اعظای نشان اقتصاد مقاومتی استان گلستان در روز 28 دی ماه در سالن خلیج فارس دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار خواهد شد.

رجبی افزود: بند بیستم سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری اشاره به اعطای نشان و تجلیل از افراد و مجموعه های شاخص در حوزه اقتصاد مقاومتی دارد که این مهم را بسیج کارگران و کارخانجات در سال جاری پیگیر است. و این برنامه با حضور ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: با بررسی بیش از 30 واحد صنعتی و ارزیابی صورت گرفته در این دوره 15 واحد برای گرفتن نشان در جه یک و درجه دو انتخاب شدند. و همین جشنواره در سطح ملی برگزار خواهد شد و 4 نفر از منتخبین در جشنواره ملی شرکت خواهند کرد.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوا تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و ارائه الگوی مناسب برای واحدهای تولیدی که با استفاده از ظرفیت های داخلی و تعاملات خارجی توانستند تحریم ها را پشت سر بگذارند و کسب و کار موفقی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها