خبرهای داغ:
حجت الاسلام ترابی با محکوم‌کردن حمله موشکی بامداد امروز جمعه (۲۲ دی) آمریکا و انگلیس به یمن، تصریح کرد: این حرکت مذبوحانه چهره خبیث و جنگ طلبانه آمریکا و اذنابش را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان نمایان ساخت.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۵۵
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

حمله به یمن چهره خبیث آمریکا را بیش از همیشه نمایان کرد

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس افزود: حمله موشکی آمریکا و انگلیس به یمن برخلاف قواعد بین‌المللی و قوانین داخلی آمریکا و بدون مجوز انجام شد.

وی بابیان اینکه آمریکا و اذنابش گمان می‌کنند با این قبیل جنایات مذبوحانه می‌توانند مانع نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شوند، اضافه کرد: استکبار جهانی باید بداند که هیچ جنایتی و هیچ جنایتکاری نمی‌تواند جلوی نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل را بگیرد.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: آمریکا با حمله موشکی به یمن که سرزمین آزادگان است و به صورت عملی از مردم مظلوم غزه دفاع می‌کند، بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان رسوا شد و تبلیغات رسانه‌ای آنها نیز مغلوب مظلومیت خون شهیدان غزه بالاخص کودکان و زنان بی‌گناه آن شد.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره در کنار انصارالله یمن و جبهه مقاومت منطقه برای نبرد با رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکا و نابودی آنها ایستاده است.

 

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با تبریک فرارسیدن ماه رجب و با تاکید برضرورت بهره‌مندی از فضائل این ماه گفت: یکی از مناسبت‌های ماه رجب، آیین اعتکاف است که باید تلاش کنیم فضای معنوی آن بیش از پیش در جامعه ترویج شود.

حجت الاسلام ترابی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت نواب صفوی و یارانش، گفت: این شهید بزرگوار از پیشگامان انقلاب و پیشنهاد دهنده تشکیل حکومت اسلامی در ایران بود که باید یاد و خاطره آن با برگزاری باشکوه مراسم سالگرد شهادتش در جامعه زنده بماند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند امسال هم اشاره کرد و بیان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، هرکس که مخاطبی دارد باید آنها را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کند تا این رخداد مهم سیاسی با مشارکت حداکثری واجدین شرایط برگزار شود.

حجت الاسلام ترابی همچنین با اشاره به انجام عملیات توفان الاقصی در ۹۸ روز پیش، گفت: جنگ غزه نشان داد که تمدن غرب و دموکراسی آن دچار چالش شده است و امروز همه وظیفه داریم از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها