امام جمعه اردل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردل با تبریک شروع ماه رجب گفت: ماه رجب وقت تمرین بندگی و تقوا است.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۵۱
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ حجت الاسلام مجتبی محمدی افزود:فرصتها مثل ابر زودگذر هستند و اگر استفاده نکنیم در وقت احتیاج ضرر می‌کنیم یکی از بهترین فرصتها ایام با برکت ماه رجب است.

امام جمعه اردل، با تبریک فرخنده میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام به شیوه مبارزه آن امام همام در دوره چهارم ائمه  علیهم السلام پرداخت و گفت: یکی از کارهای حضرت امام محمد باقر علیه السلام ، بالابردن معرفت مردم برای بازگشت به آرمانهای اول انقلاب نبوی بود، اینکه مردم پای کار امام و اسلام ناب باشند،اگر مردم به میدان نیایند امام هم نمی‌تواند حاکمیت سیاسی داشته باشد، در همیشه تاریخ به میدان آمدن مردم راهکار حل مسائل بوده است.

حجت الاسلام محمدی، در ادامه به مقاومت مردم یمن و غزه اشاره کرد و بیان داشت: حضور با بصیرت، ایستادگی و استقامت مردم یمن، عزه و لبنان، مستکبرین عالم را ذلیل و اسراییل کودک کش را در عالم خار و در هم شکسته است.

امام جمعه اردل، با اشاره به انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اظهار کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح یکی از وظایف هر ایرانی است و موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان می شود.

وی ، ادامه داد: امروز در زمانه تحول هستیم و یکی از زمینه‌های ایجاد این تحول انتخابات است لذا  هم باید پرشور حاضر شد هم نماینده‌های تحول آفرین انتخاب کرد.

حجت الاسلام محمدی، افزود: نشانه‌ی این تحول آفرینی داشتن ایده‌های تحولی است، مسایل مشخص است کاندیداهای مجلس برای این مسایل باید ایده تحولی داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار