معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم (ع):

جنگ رسانه‌ای یکی از مولفه های جنگ ترکیبی است

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی گفت: یکی از هشت مولفه جنگ ترکیبی، جنگ رسانه‌ای است که در اینجا وظیفه و رسالت رسانه‌ها بسیار خطیر و مهم است.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۴۶
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست هم اندیشی و گرامیداشت روز بسیج رسانه مصادف با روز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر، خبرنگار صدا و سیما در جنگ تحمیلی و نامگذاری این روز به نام روز بسیج رسانه، جلسه ای با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیجی استان چهارمحال و بختیاری  در دفتر حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

در این نشست بعد از ارائه گزارش توسط احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه پیرامون اهداف و برنامه های بسیج رسانه، سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  با بیان ویژگی‌های شهید غلامرضا رهبر، اظهار داشت: این شهید بزرگوار خبرنگار معتمد نظام، ولایی، جان فدای رهبر و عاشق شهادت بود و اگر روایتگری وی نبود بسیاری از حقایق و اخبار دفاع مقدس را از دست می‌دادیم.

سرهنگ هوشنگ جمشیدی با اشاره به راه‌اندازی جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی افزود: یکی از هشت مولفه جنگ ترکیبی، جنگ رسانه‌ای است که در اینجا وظیفه و رسالت رسانه‌ها بسیار خطیر و مهم است.

وی اضافه کرد: دشمن درصدد آن است که بین مردم و نظام فاصله و جدایی بیندازد، اما با وحدت اقوام و تقویت پیوند مردم و نظام هیچگاه نقشه‌های شوم دشمن عملی نمی‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار