خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بحث جنگ در غزه، جنگی نابرابر ولی با مختصات خاص است و همگان در تحلیل آن و اینکه چگونه رقم خورد، دچار نوعی تحیر هستند.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۷۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه چهارشنبه ۲۰ دی ماه در جمع اساتید بسیجی، مدیران و نخبگان حوزه علمیه استان قم، اظهار داشت: امروزه ما با دو رویداد مهم مواجه هستیمِ؛ یک رویداد جاری که در متن آن قرار داریم و یک رویداد در پیش‌رو است که یازده اسفند رقم خواهد خورد و هردو مهم هستند.

جوانی تصریح کرد: رویداد جاری، بحث جنگ در غزه است که جنگی نابرابر ولی با مختصات خاص است و همگان در تحلیل آن و اینکه چگونه رقم خورد، دچار نوعی تحیر هستند؛ صهیونیست‌ها که باور نمی‌کردند و خود رزمندگان نیز در این حد و اندازه پیش‌بینی نمی‌کردند که چنین عملیاتی با این ابعاد رقم خورد و در ادامه نیز مردم غزه اینگونه دست به مقاومت بزنند و جبهه کفر و الحاد در یک حالت بن بست قرار گیرد.

معاون سیاسی سپاه با طرح سؤالی مبنی بر عقب‌نشینی نکردن اسرائیل بر خلاف رویه جنگ‌های قبل بیان داشت: چگونه است صهیونیست‌ها برخلاف رویه‌های قبلی که وقتی دچار آسیب بودند، عقب می‌نشستند ولی در این جنگ با گذشت سه ماه و دادن تلفات و شکل گرفتن این بی آبرویی‌ها و تنفر گسترده در جهان، حاضر نیستند کوتاه بیایند؟ 

وی افزود: برای دست‌یابی به پاسخ این سؤال، باید چند عبارت را کنار هم قرار دهید تا شاید مقداری این موضوع روشن‌تر شود؛ حدود سه هفته قبل رییس اسراییل بیان کرد جنگ در غزه، جنگ میان اسراییل و حماس نیست بلکه جنگی است برای نجات تمدن غرب.

جوانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع انتخابات یازده اسفند سال جاری و با توجه به حوادث اخیر در غزه جهاد تبیین و اقناع‌سازی مردم برای شرکت در انتخابات را ضروری دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات