خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، شاهد پیک حضور زائران راهیان نور و عتبات عالیات در ماه‌های بهمن و اسفندماه امسال در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۶۹۷۱۰
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد خانچی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: خیلی از کشورها با تکیه بر ظرفیت‌های گردشگری به چرخه رونق اقتصادی کمک می‌کنند در همین راستا با استفاده از ظرفیت‌های بومی خوزستان می‌توان به اقتصاد استان کمک‌ کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری طبیعی و همچنین مرزهای بین المللی استان افزود: خوزستان ظرفیت گردشگری طبیعی و تاریخی و جنگی را دارد و برای نهایت استفاده از این فرصت دستگاه‌های مربوطه باید بستر لازم را برای استقبال از مسافران فراهم کنند.

خانچی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان آماده خدمت رسانی به مسافران استان در ایام‌ پایانی امسال باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان یادآور شد: بوم گردی‌های موجود در روستاها و شهرهای استان ظرفیت بسیار مناسبی برای بالابردن آمار جذب گردشگر و مسافر در استان است.

وی با تاکید بر تشدید نظارت‌های حوزه خدمات سفر گفت: بازدیدهای مستمر از مراکز خدماتی، رفاهی و اماکن عمومی و اقامتی با حساسیت هر چه بیشتر در استان انجام شود.

۱۶۳ واحد تاسیسات گردشگری فعال در خوزستان اعم از هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر، سفرخانه سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار