خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری معین خبر داد

برگزاری دوره تربیت تعالی ناحیه‌ای فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج همدان در مشهد

همدان-مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان از برگزاری دوره تربیت تعالی ناحیه‌ای با حضور ۸۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، شورای مقاومت حوزه و مربیان عقیدتی سپاه ناحیه همدان در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۹۷۰۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

سرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: دوره تربیت تعالی ناحیه‌ای با حضور ۸۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و شورای مقاومت حوزه و مربیان عقیدتی سپاه ناحیه همدان در مرکز جوادالائمه(ع) شهر مشهد برگزار شد.

وی افزود: به منظور بالا بردن سطح بینش، بصیرت دینی، انقلابی و آشنایی با مباحث اخلاق اسلامی و دانش سیاسی، دوره تربیت تعالی ناحیه به مدت ۶ روز در این مرکز برگزار شد.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان گفت: یکی از شاخص‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های عقیدتی برگزاری دوره‌های تربیت تعالی برای آحاد بسیج و مدیران بسیج است.

وی ابراز کرد: دو مرحله دوره تربیت تعالی در اردوگاه ابوذر همدان اجرا شد و مرحله سوم تربیت تعالی فرماندهان بسیج در مشهد برگزار شد که در این دوره ۶ روزه تعداد ۸۰ نفر از آحاد بسیج و فرماندهان بسیج حضور داشتند.

 مختاری معین با اشار به حضور اساتید دانشگاهی شایسته و توانمند مشهد در این دوره گفت: در این دوره برنامه‌های فرهنگی، زیارتی و حضور در گلزار شهدای گمنام و استفاده از راویان و خادمین آستان قدس رضوی و بازدید از موزه آستان قدس رضوی و بیان خاطرات شهدا و ... برگزار شد.

وی عنوان کرد: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) نیز هدایایی به ۴۳ نفر از خواهران شرکت کننده در دوره تقدیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات