خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) ملایر خبر داد

اجرای ۲۵ برنامه فرهنگی و هنری در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) بخش زند ملایر

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) ملایر از اجرای ۲۵ برنامه فرهنگی و هنری در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) بخش زند ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۴۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
اجرای ۲۵ برنامه فرهنگی و هنری در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) بخش زند ملایر

نسرین اجاق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۲۵ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در دهه مبارک فجر به همت بسیجیان حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) ملایر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای (حفظه الله) می‌فرمایند «دهه فجر برای کشور ما یک فرصت تاریخی بود و ملت ما را از یک حصار بسیار خطرناک خارج کرد»، افزود: امروز وظیفه ما در برابرهجمه‌های دشمن استواری انقلاب، تبیین و روشنگری است.

 فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) ملایر با بیان اینکه واژه مقدس جهاد تبیین برای تمام مردم است و باید از وظایف همگانی باشد، گفت: برنامه‌های ایام الله دهه فجر در پایگاه‌های تابعه این حوزه بر اساس شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال با سال‌های گذشته باید متفاوت باشد و با حضور حداکثری به عنوان همسنگران جنگ نرم به میدان خواهیم آمد.

اجاق با بیان اینکه ایام الله دهه فجر امسال با ماه پربرکت رجب تقارن دارد، گفت: مهم‌ترین رکن این ماه پرعطوفت اعتکاف دینی است.

وی افزود: برگزاری و ترویج نشست‌های تربیت تعالی، نشست‌های بصیرتی و بسیاری از برنامه‌های عقیدتی و فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار