خبرهای داغ:
زنگویی گفت: بانوان شاغل برای حضور در اجتماع باید از مکتب حضرت زهرا سلام الله الگو بگیرند که جامع ترین و کامل ترین الگوست.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۰۱
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فهیمه زنگویی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در آیین تجلیل از بانوان شاغل در صنعت آب و برق استان خراسان جنوبی ادامه داد : دید مثبت مدیران شرکت های آب و برق در حمایت از بانوان قابل تقدیر است.

وی افزود :الگو برداری از حضرت فاطمه زهرا، افتخاری برای بانوان است و باید همواره این الگو معرفی شود .

مدیرکل بانوان استانداری ادامه داد: مهمترین شاخصه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تمشیت اهل خانه بود که نمونه بارز آن در همسرداری و تربیت فرزندان است و اکنون این وجهه شخصیتی الگوی بانوان ایرانی است.

وی یادآور شد : وجهه اجتماعی حضرت زهرا هم شاخص بوده که بروز آن در جامعه کنونی می تواند زنان مسلمان را از الگوهای غربی بی نیاز کند.

زنگویی عنوان کرد : ایشان به عنوان مفسر قرآن و محدث در جامعه آن زمان شناخته شده بود و حضور سیاسی حضرت هم به وضوح احساس می شد.

وی گفت: بصیرت از دیگر خصوصیات بارز حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست که بر هیچ کس پوشیده نیست و تأثیر گذاری ایشان بر همه مشخص بود.

مديرکل دفتر بانوان استانداری با اشاره به حضور اقتصادی حضرت زهرا در جامعه آن زمان گفت: حضرت زهرا آن زمان صاحب بنگاه اقتصادی و پول ساز فدک بود لذا امروز بانوان شاغل در ادارات در اجتماع حضور دارند و باید برای حل تعارضات شغلی از حضرت فاطمه زهرا الگو بگیرند.

زنگویی تأکید کرد: باید مراقبت بود که در ارتباط اجتماعی، زنان دچار غرب زدگی نشوند و امید است شمار مدیران زن افزایش یابد و با مکتب حضرت زهرا در جامعه ظاهر شوند.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها