خبرهای داغ:
به منظور پاسداشت یاد و خاطر شهدای محور مقاومت ، دومین کنگره این حماسه سازی تاریخی ، با حضور مردم، خانواده شهداء و برخی از مسئولین در شهر ایذه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۸۶
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه ، دومین یادواره شهدای محور مقاومت با حضور خانواده معظم شهدا،مردم و برخی از مسئولین شهری روز دوشنبه در مسجد فاطمه الزهرا(س) ایذه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ اکبر میرنام فرمانده ناحیه ایذه با اشاره به حماسه آفرینی های شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در فصل مهمی از تاریخ منطقه و مبارزه با گروه های تکفیری و صهیونیستی ، تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی هرچند دل جامعه ما را سوزاند ولی شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب تا همیشه ماندگار شد. 

میرنام افزود: شهید سلیمانی به الگویی روشن برای جامعه ما و تمامی آزاد مردان دنیا تبدیل شده است . انسانی برگزیده که رفتار و گفتارش یکی بوده و اخلاق مداری و روحیه شهادت طلبی و ولایت مداری را بعد از خود برای همه ما به یک مکتب تبدیل کرده است. 

 

سرهنگ میرنام تاکید کرد: باید این مکتب و خصوصیات اخلاقی و روحیه جهادی سپهبد سلیمانی بیش از گذشته با همکاری بخش‌های مختلف بین آحاد جامعه به خصوص نسل نوجوانان و جوانان گسترش یابد تا با نگاه روشن و انقلابی از بزنگاه های سخت و مواجه به برنامه های دشمنان عبور کرد. 

 

سرهنگ اکبر میرنام در ادامه تصریح کرد: رمز اقتدار مسلمین و ملت ایران تداوم ایستادگی مقابل دشمنان و داشتن روحیه جهادی و انقلابی بودن است و باید این رویه روز به روز تقویت شود.

 

 روایتگری مادر شهیدان فرجوانی و مداحی و تجلیل ازخانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار