خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی برای تغییر افکار و عقاید ملت ایران است، گفت: در این جنگ روشنگری و بصیرت افزایی کلید پیروزی خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۵۰
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت‌الاسلام روح الله تیموریان در نشست بصیرتی با مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار اظهار داشت: حادثه کرمان بیانگر پیامی برای افرادی که دل خوش به دشمنان در خارج از کشور و در انتظار براندازی این نظام مقدس هستند.
وی افزود: بعد از جنگ تحمیلی جنگ علیه ایران و انقلاب اسلامی آن پایان نداشت و به شیوه‌های دیگری ادامه یافت که در ابتدا شاهد جنگ نرم و فرهنگی، سپس جنگ اقتصادی و بعد از آن جنگ رسانه‌ای و روانی از سوی دشمنان راه اندازی شد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه اکنون جنگ فراتر از جنگ نظامی است در واقع دشمنان تفکر ملت را نشانه گرفتند و معتقدند اگر فکر مردم را بگیرند تسخیر سرزمین آنان به سهولت انجام می‌شود، تصریح کرد: ترویج تفکر غربی در جامعه با برنامه ریزی‌های متعدد و حساب شده از سوی دشمنان انجام می‌شود.
وی گفت: افشا گری جنایات و فریب و دروغ دشمنان علیه ایران و سایر کشور‌های اسلامی باید انجام شود تا همه بدانند و دشمن را بشناسند تا بتوانند در مقابل توطئه دشمنان با بصیرت رفتار کنند.
تیموریان با اشاره به اینکه ۷۰ سال ظلم و ستم اسرائیل در فلسطین باید برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: دیکتاتوری رسانه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استکباری برقرار است که مانع از ترویج و انتشار تفکر اسلامی جبهه مقاومت و تصاویر سردار سلیمانی می‌شود.
وی افزود: در جنگ ترکیبی که هم بعد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی دارد نمونه بارز آن در سال گذشته با شعار زن، زندگی، آزادی رخ داد جهان استکبار با این شعار و استفاده ابزاری از زنان در صدد بر اندازی این انقلاب بود که با هوشیاری و بصیرت مردم این توطئه هم خنثی شد.
این مقام مسئول مهم‌ترین هدف جنگ ترکیبی را تغییر افکار و باور‌های مردم دانست و گفت: دشمنان اکنون از معرفی سردار سلیمانی به عنوان الگو به نسل جدید هم هراس دارند به همین دلیل با ایجاد نا امنی در صدد فروپاشی برنامه سالگرد شهادت سردار سلیمانی بود چرا که آنان از شهید سلیمانی بیش از قاسم سلیمانی زنده وحشت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار