خبرهای داغ:
در پی اکران مستند «عمامه‌صورتی» به کارگردانی حسین شمقدری که سابقه ساختن مستندهای پرحاشیه را داشته است، استاد بسیجی حجت‌الاسلام محمد استوار میمندی در مطلبی به این مستند واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۹۵۴
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این یادداشت بدین شرح است:

 

درست است که آدم‌ها دوست دارند دیده شوند و برای کاری که انجام می‌دهند بیننده‌ای داشته باشند اما خوش به‌حال کسانی که خدا را تنها ناظر و یگانه بیننده‌ای می‌دانند که دیدنش ارزش دارد و ندیدنش سند بی‌اعتباری همه کارها و تلاش‌هاست.

همان خدایی که وقتی کسی نظرش را جلب می‌کند او را بزرگ می‌دارد و وقتی کار او را می‌بیند، به آن برکت می‌دهد و این همان اخلاصی است که رمز تاریخ‌سازی مردان الهی است؛ اما امان از روزی که خدا نخواهد کسی را ببیند و نظر لطفش را از او بر گرداند، آن وقت است که تلاش او نافرجام می‌شود؛ حتی اگر زمین و آسمان را هم به خدمت گرفته باشد.

واقعاً نمی‌فهمم چرا برخی می‌خواهند به هر قیمتی دیده شوند حتی به قیمت از چشم خدا و بندگان خوب خدا افتادن و در این میان کسانی که از جایگاه پدر به رسم و رسومی رسیده‌اند، وقتی حاشیه‌سازی می‌کنند و نوکِ تیزِ تیرِ طعنه و تعریضشان را به سوی حوزه و روحانیت می‌گیرند، بیش از دیگران از چشم‌افتادنی می‌شوند.

مطمئن باشید در عصر هنر و رسانه که می‌توان برای همه عالم، طنّازی کرد و در قاب رسانه و آن هم با ابزارهای هنری جلوه‌گری کرد، یکی از آزمون‌های پروردگار همین است که تو را در موقعیتی قرار دهند که برایت سوت و کف بزنند و صفحات مجازیت پربازدید شود و گاهی هم آلاف و الوف دلار و ریال به سویت روانه شود اما وقتی خود را در خلوت فکر و اندیشه دیدی و متوجه شدی که مستندی که ساخته‌ای، لبخند مولایت را خشکانده است، تؤبه کنی و از پیشگاه مؤمنان عذرخواهی نمایی.

آری! اگر دوست داری دیده شوی، دیده شو اما نه به هر قیمتی؛ چراکه عالم محضر خداست و او بهترین بیننده‌هاست...

ارسال نظرات
آخرین اخبار