در جلسه ای با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، رییس و اعضای هیات رییسه خانه مطبوعات قم انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۵۶۸۹۳۲
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه هیأت مدیره خانه مطبوعات قم با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان سرپرست معاونت مطبوعات و رسانه ارشاد قم و منتخبین جدید و گذشته این نهاد صنفی - مطبوعاتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات هیأت مدیره سابق، بر تقویت برنامه‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: امیدواریم در سایه همدلی و تلاش منتخبین جامعه رسانه شاهد تحولات خوبی برای این صنف در استان باشیم.

در ادامه انتخاب رئیس هیات مدیره، نایب رئیس، دبیر و خزانه دار با رأی اعضای هیأت مدیره انجام گرفت و آقایان مهدی بخشی به عنوان رئیس هیات مدیره، یوسف شعبانعلی به عنوان نایب رئیس، جعفر مسلمی در سمت دبیر و امیر عاطفی پور به عنوان خزانه دار به مدت یک سال انتخاب شدند.

در انتخابات ۲۸ آذرماه امسال آقایان فخرالدین یوسف‌پور، یوسف شعبانعلی، محمد مهدی عنایت پور، امیرعاطفی پور، مهدی بخشی، جعفر مسلمی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و سعید آقایی و محمد رضا چیت ساز به عنوان بازرسان خانه مطبوعات استان قم شناخته شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات