به نقل از مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر ، مسابقات سراسری کاراته سپاه به میزبانی سپاه محمد رسوالله(ص) تهران برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۴۸
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، به نقل از مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر ، مسابقات سراسری کاراته سپاه به میزبانی سپاه محمد رسوالله(ص) تهران برگزار گردید.

 

سروان اصغر بحرینی فرد مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در این دوره از مسابقات بیش از ۱۷۰ کاراته کا از سراسر کشور در بخش کاراته آزاد وکنترلی با هم به رقابت پرداختند، که نمایندگان هم استانی کاراته آزاد خوش درخشیدند و آقایان اکبر کشتگر در وزن ۶۰ کیلو مدال طلا را تصاحب کرد و همچنین سید محسن شهبازی در وزن ۸۰ کیلو مدال برنز را دشت کردند و عضو تیم سپاه شدند.

 

 وی تصریح کرد: در تاریخ ۲۵ الی ۲۷ دی ماه باید به مصاف حریفان خود در سطح نیروهای مسلح کشور بروند ودر صورت قهرمانی به مسابقات جهانی کاراته به میزبانی ونزوئلا که خرداد ماه ۱۴۰۳ اعزام خواهند شد.

 

بحرینی فرد در پایان بیان کرد: به فرماندهی منطقه دوم دریایی سپاه و فرماندهی تیپ عملیاتی امام صادق(ع) استان بوشهر بابت افتخار آفرینی نیروهای پاسدار این دو یگان که نام و علم استان را در کشور بالا بردند تبریک عرض می کنم.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار