خبرهای داغ:
تبریز- عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهارداشت: وفاق اجتماعی و مشارکت فعال مردم یک ضرورت است و برای تحقق آن باید از بهترین ابزارها که آموزش و آگاهی است باید استفاده کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۱۹
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامرضا احمدی در آیین پایانی رویداد رسانه ای تبریزنگار۲،  مشارکت عمومی آحاد مردم بخصوص نخبگان و حضور موثر آن ها در تصمیم گیری را مورد توجه برای شورا دانست.

وی افزود: در این راستا جایگاه اهالی رسانه جایگاهی برجسته است چراکه  موثرتر از خبرنگار و رسانه نمی شناسیم  و انتظار داریم زبان مردم برای مطالبه گری بوده و مدیران را پاسخگو کنند.

احمدی تاکید کرد: اهالی رسانه باید ساز و کار ایجاد کنند برای تفاهم بین مردم و مدیران که این دغدغه مهم ماست و از آن عقب هستیم و باید تا فاصله بین مردم و مسئولان کم شود.

وی با اظهار تاسف از اینکه برنامه های فرهنگی اجتماعی آن طور که باید و شاید در بین مردم دیده نمی شود، یادآور شد: نقدها همراه نظرات و پیشنهادات باشد تا بتوان به برنامه ها و طرح ها نمود واقعی داد.

احمدی با قدردانی از برنامه های فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورززشی شهرداری تبرریز، گفت: در جلب مشارکت عمومی بخصوص نخبگان سازمان گام های مهمی برداشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار