خبرهای داغ:
بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اهل بیت(ع) حوزه شهید رجایی قم در آستانه هفته مقاومت با خانواده شهید دکتر محمد صالحه و شهیده زهرا حسنی از شهدای پرواز اوکراین دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۱۸
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مجیده ملایی مادر شهیده حسنی سعدی، در این دیدار طی سخنانی از سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی یاد کرد وحادثه تروریستی کرمان را به خانواده‌های این شهدا تسلیت و تبریک گفت.

وی در ادامه به بیان برخی از ویژگی‌های این دو شهید پرداخت و تصریح کرد: شهیدان زهرا حسنی سعدی و محمد صالحه در بحث علمی نخبه بودند و نسبت به نخبگی خود هیچ ادعایی نداشتند.

 ملایی عنوان کرد: شهید محمد صالحه دارای چهار مدال طلا و نقره جهانی بود و از خصوصیات اخلاقی و رفتاری این دو شهید توجه به نماز اول وقت بود، در هر جا و در هر شرایطی نماز اول وقت را ترک نمی‌کردند.

وی بیان داشت: از دغدغه‌های این دو شهید علاوه بر انجام واجبات و مستحبات، بحث ولایت پذیری آنها بود.

این مادر شهید خاطرنشان کرد: شهید دکتر محمد صالحه و همسر وی شهیده زهرا حسنی سعدی از جمله دانشجویان دانشگاه شریف بودندکه بعد از مراسم عقد به گلزار شهدای کرمان می‌روند و در آنجا حاج قاسم سلیمانی را می‌بینند. حاج قاسم وقتی می‌فهمد عروس دختر شهیدی از دوستان سابق اوست و می‌گوید که یادگاری خواهد شد.

انتهای پیام/ سید یوسفی

ارسال نظرات
آخرین اخبار