مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان رضوی:

خون شهدای حادثه تروریستی کرمان در مسیر اعتلای حق ریخته شد/دشمنان هنوز مردم ایران را نمی‌شناسند

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: خون شهدای بی گناه حادثه تروریستی کرمان در مسیر اعتلای حق ریخته شد. اینان نشان می دهد مسیر درستی را پیش می‌رویم.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۵۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، مرتضی سلطانی صبح امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در کاشمر برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فقط مختص کرمانی‌ها و حتی ایرانی‌ها نیست، اظهار کرد: شهید سلیمانی نماد مقاومت و مبارزه با تروریسم جهانی بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کرمان بیان کرد: خون شهدای بی گناه حادثه تروریستی کرمان در مسیر اعتلای حق ریخته شد، اینان نشان دادند مسیر درستی را پیش می‌رویم.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به اینکه جمعیتی که روز بعد از سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند بسیار بیشتر از روز قبل آن بود، تصریح کرد: دشمنان هنوز مردم ایران را نمی‌فهمند.

وی با اعلام اینکه دشمن به دنبال تغییر رفتار است، عنوان کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی که بالغ‌بر ۶۰۰۰ کودک را این روزها به خاک و خون کشیده به دروغ می‌گوید چون آنها ابتدا حمله کردند من نیز کودکان را سر بریدم.

سلطانی با بیان اینکه دشمنان به دنبال پروژه دروغ هستند، گفت: هرچه دروغ بزرگتر باشد باورپذیری آن بیشتر می‌شود، متاسفانه بسیاری دروغ‌های رژیم کودک کش صهیونیستی را باورشان شده است.

دشمنان به دنبال درگیر کردن احساسات هستند

وی با اشاره به اینکه دشمنان با درگیر کردن احساسات می‌خواهد فکر را تعطیل کنند، افزود: برخی از کسانی که می‌خواهند دشمنی خودشان را نشان دهند می‌گویند حادثه کرمان کار خودشان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه چون دشمن در حوزه عقلی و منطقی حرفی برای گفتن ندارد دست بر روی احساسات مردم گذاشته است، اذعان کرد: چون می‌داند مردم ایران بر روی امنیت کشورشان حساس هستند به همین دلیل دست روی همین موضوع و احساسات مردم گذاشته‌اند.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دشمنان و ضدانقلاب‌ها با تغییر زاویه دید مردم تلاش می‌کنند مشکلات را به گردن روحانیون، شهدا و نظام بیندازند.

وی تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از ما حاضر به راستی آزمایی اخبار دروغی که منتشر می‌کنند نیستیم و آنچه را که می‌گویند قبول می‌کنیم، حتی برخی در همان مسیر آنها حرکت می‌کنند.

دشمن از هر راهی که بتواند مردم این کشور را هدف قرار می‌دهد

سلطانی با بیان اینکه طاغوت همیشه مانع اینکه حرف حق و حرف خدا به مردم برسد است، گفت: امام راحل به تأسی از قیام عاشورا قیام کردند، ایشان پرچم عدالت‌خواهی بین‌المللی، پرچم مبارزه با ظلم و طاغوت و پرچم اقامه حق را بلند کردند.

وی اظهار کرد: دشمنان از همان ابتدا بارها تلاش نمودند عَلم جمهوری اسلامی را بیندازند، اما هر نفر از ما را که کشتند بیدارتر شدیم، آزادی خواهان دنیا امروز امیدشان به این پرچم است.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اعلام اینکه هرچند دشمن در هشت سال جنگ سخت امید داشت ریشه انقلاب اسلامی را بزند اما رویش‌هایی مانند شهید عاصمی، شهید حاج قاسم سلیمانی و ... داشت، افزود: اگر چه خواستند ریشه این انقلاب را بزنند اما رشد کرد و برای آزادیخواهان دنیا الگو شد، دشمن وقتی نتوانست از جنگ سخت به پیروزی برسد وارد جنگ نیمه سخت و ترور شخصیت‌های اسلام شد که شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید باهنر و رجایی و ۱۷ هزار شهید ترور از آن جمله هستند.

سلطانی افزود: هرچند دشمنان در ادامه وارد جنگ نرم شدند اما بازهم فایده‌ای نداشت و روی به تحریم‌های فلج کننده آوردند، اگرچه دشمن از هر راهی که بتواند مردم این کشور را هدف قرار می‌دهد اما به دلیل پیوند بین امت و امام تمامی توطئه‌ها خنثی شد.

با انقلاب‌های مخملی نمی‌شود این نظام را سرنگون کرد

وی با بیان اینکه دشمن امروز می‌خواهد این پیوند را از بین ببرد، گفت: آنها می‌خواهند مردم را ناراضی و بی‌اعتماد به نظام کنند و تمامی تقصیرها را به گردن شخص اول نظام بیندازند و پیوند قلبی را از بین ببرند.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان رضوی بیان کرد: امروز سلبریتی هایی که در خارج از کشور نشسته‌اند از امنیت حرف می‌زنند و می‌خواهند نظام تولا و تبرا را تغییر دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمن چون دید با انقلاب‌های مخملی نمی‌شود این نظام را سرنگون کند به جنگ ترکیبی روی آورده است، افزود: دشمن در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، ناامن سازی مرزها و داخلی، هک سامانه‌ها، عرصه سایبری و رسانه‌ای جنگ تمام عیاری به راه انداخته و تمام توان خود را به میدان آورده است.

دو قطبی کاذب ویژگی اساسی خاورمیانه جدید است

سلطانی با بیان اینکه دشمنان برای تحقق یافتن نقشه عبری غربی منطقه یعنی تغییر نقشه خاورمیانه تلاش می‌کند، بیان کرد: اسرائیل و آمریکا در حوزه رسانه، باورها، امنیت، افکار، اقتصاد و... آن قدر می‌خواهند ضربه بزنند که مردم را ناراضی و بی‌اعتماد کنند.

وی گفت: پارسال همین روزها بود که خیلی‌ها می‌گفتند جمهوری اسلامی ایران می‌ماند یا نه اما امسال تمام دنیا می‌گویند رژیم صهیونیستی می‌ماند یا نه؟ نیروهای حماس در طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکستند.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان رضوی افزود: آمریکا و صهیونیست‌ها می‌خواهند ما را درگیر جنگ نیابتی کنند تا مدام درگیر باشیم، به محض اینکه سیاست‌های نظام و دولت در مراودات با همسایه‌ها تغییر کرد ما را با طالبان وارد چالش نمودند و خواستند با طالبان و افغانستان بجنگیم.

سلطانی با اشاره به اینکه دو قطبی کاذب ویژگی اساسی خاورمیانه جدید است، گفت: می‌خواهند بین شیعه و سنی، شیعه و عرب اختلاف و جنگ راه بیندازند.

وی اظهار کرد: یکی از دوقطبی‌هایی که بسیار بر روی آن پافشاری می‌کنند دو قطبی ایرانی افغانستانی است، قاتل شهدای حرم مطهر اگرچه ازبک بود ولی لباس افاغنه پوشیده بود و اصرار داشت بگویند سنی ضد شیعه است.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه دشمنان به عناوین مختلف دنبال دو قطبی سازی هستند، افزود: انتقام حاج قاسم سلیمانی خروج کامل آمریکا از منطقه است.

خبرنگار افتخاری بسیج/ جواد افتخاری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار