امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی قدرتمندتر از سردار سلیمانی است، گفت: دشمن فکر می‌کند با ترور می‌تواند مسیر و راه سردار دل‌ها مخدوش کند.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۴۶
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی امشب در مراسم بزرگداشت شهدای تروریستی کرمان در مسجد توحید بوشهر با تسلیت فاجعه ترور زائرین بی‌گناه و بی‌دفاع در مراسم سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان عامل این حادثه را آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب دانست و اظهار داشت: در سالگرد شهادت بزرگ مردم جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی با ترور زائرین این سردار بزرگ، مردم دل خون شدند و استکبار جهانی یک بار دیگر کینه و دشمنی خود را نسبت به ملت ایران به نمایش گذاشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با بیان اینکه با جنایات و ترور راه شهید و مکتب حاج قاسم بسته نمی‌شود، گفت: شهدای حادثه گلزار شهدای کرمان ارادتمندان شهید قاسم سلیمانی و رهروان مکتب این سردار بودند.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه دشمن از ارادتمندان شهید حاج قاسم سلیمانی هم می‌ترسد، تصریح کرد: دشمن فکر می‌کند با به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه پیروز شده و می‌تواند به اهداف دست یابد این در حالی است که راه بزرگ مرد مبارزه با استکبار و تروریست تا همیشه تاریخ زنده است و تداوم دارد.

وی ادامه داد: دشمن آنقدر نادان است که تصور می‌کند با ترور زائرین حاج قاسم می‌تواند مردم را از مسیر مکتب حاج قاسم دور کند، دشمن باید بداند امتی که فرهنگ شهادت‌طلبی دارد، هیچ گاه شکست نمی‌خورد.

اسماعیلی شهید قاسم سلیمانی را قدرتمندتر از سردار سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: این ترور در سالروز شهادت سردار دل‌ها، نشان می‌دهد دشمن، از شهید سلیمانی بیشتر از سردار قاسم سلیمانی هراس دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با بیان اینکه ایران اسلامی بزرگترین قربانی تروریست در جهان است تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مسئولان بلند پایه، سران قوا، نمایندگان مجلس و شخصیت‌های گوناگون و اقشار مختلف مردم در لیست ترور استکبار جهانی و دشمنان قرار گرفته‌اند، ولی در اهداف و آرمان انقلاب اسلامی خدشه‌ای ایجاد نشده و این مسیر با سرعت هر چه بیشتر تداوم دارد.

امام جمعه موقت بوشهر با استناد به بیانات مقام معظم رهبری که دوران بزن در رو تمام شده، بزنید می‌خورید، گفت: بدون شک دشمن پاسخ این جنایات می‌بیند و اقدام تروریستی دشمن با پاسخ سخت ایران اسلامی مواجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به افول و فروپاشی است تصریح کرد: با ایجاد کمربند آتشی که سردار سلیمانی برای رژیم صهیونیستی طراحی کرده دشمن به دست و پا زدن افتاده و همانگونه که رهبر انقلاب اعلام کردند خسارت وارده به دشمن غیرقابل ترمیم و جبران است.

اسماعیلی ادامه داد: سفر مسئولان و سران کشور‌های آمریکا، فرانسه، آلمان، انگلیس به اسرائیل نشان از فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با بیان اینکه جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد تاکید کرد: ملت ایران منتظر اقدام سخت و قاطع و پشیمان کننده از دشمن است.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: با نشان‌هایی که وجود دارد به‌زودی سرزمین‌های اشغالی از لوث غاصبان و کودک‌کشان صهیونیستی پاک خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار