خبرهای داغ:
حجت الاسلام اسدی گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف خصوصا در عرصه نظامی به مرحله‌ای رسیده است که دشمنان حسرت این دستاوردها را دارند.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۲۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

امروز باید بیش از هر زمانی دشمنان را بشناسیم/ دشمنان ما را به سمت باطل و غیر واقعیت‌ها سوق می‌دهند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان در جمع دانش آموزان دبیرستان عشایری جهانی شهرستان گمیشان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها شهید سلیمانی بیان داشت: امروز باید بیش از هر زمانی دشمنان را بشناسیم،آنان به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اند  و همیشه دنبال جلوگیری از پیشرفت کشور عزیزمان بوده و خواهند بود.

وی اظهار داشت: امروز این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها به همت جوانان غیور و بصیر کشور عزیزمان بدست آمده است.

اسدی افزود: جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف خصوصا در عرصه نظامی به مرحله‌ای رسیده است که دشمنان حسرت این دستاوردها را دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان تصریح کرد: شما دانش آموزان عزیز  باید با تلاش بیشتر و درس خواندن و تقویت ایمان فریب  دروغ‌ها و شبهات دشمن و رسانه‌های دشمن را نخورید چون دشمنان ما را به سمت باطل و غیر واقعیت‌ها سوق می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان باید راه حاج قاسم را ادامه دهید و  مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلوم و امت اسلامی را از مکتب شهید سلیمانی الگو بگیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار