خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری ۳ شرور سابقه دار مسلح که با اقدامات مجرمانه خود باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۹۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

پایان کار باند شرارت در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی بیان کرد: در پی اقدامات مجرمانه ۳ شرور در سطح شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تیمی از ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ البرز برای شناسایی و دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی خود از حضور و تردد این ۳ شرور تحت تعقیب در حاشیه شهر مطلع شده و با یک اقدام برنامه ریزی شده و ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آن محل ۲ قبضه سلاح شکاری به همراه سلاح‌های سرد و ۳۰ فشنگ کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شاهرود تصریح کرد: از جمله اقدامات مجرمانه این شروران سابقه دار میتوان به چندین مورد اخلال در نظم عمومی از طریق تیراندازی، درگیری‌های خیابانی، زورگیری با انگیزه اختلاف قبلی درگیری با پلیس و شهروندان اشاره کرد که با نیت قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت انجام داده اند.
شائینی در پایان ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس تاکید کرد پلیس در خصوص برخورد با افرادی که باعث بروز نا امنی و ایجاد بی نظمی در جامعه میشوند، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نخواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار