خبرهای داغ:
سردار سیدموسی حسینی گفت:دشمنان باید بدانند چنین حرکات و اقدامات مزبوحانه‌ای باعث کینه هر چه بیشتر دوستداران و عاشقان مکتب سلیمانی نسبت به آمریکا و صهیونیست کودکش خواهد شد و این کینه، کینه‌ای مقدس است.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۰۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

اخلاص سردار سلیمانی، وی را در اوج و قله افتخار قرار داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار سیدموسی حسینی در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی که در مصلی شهرستان کلاله برگزار شد؛ گفت: دشمنان باید بدانند که همان‌طور که زمان امام حسین (ع) و در آن خفقان مردم دست از زیارت امام برنداشتند و پس از ۱۴۰۰ سال بعد از اتفاق عاشورا نیز برای زیارت امام سوم شیعیان پیروان ادیان مختلف سر از پا نمی‌شناسند و اربعین باعظمت رقم می‌خورد؛ حال با حملات تروریستی و به شهادت رساندن پیروان مکتب سلیمانی که ریشه در مکتب عاشورا دارد؛ نمی‌توانند چراغ این مکتب را خاموش کنند.

 وی با تأکید بر اینکه دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید؛ افزود: دشمنان باید بدانند چنین حرکات و اقدامات مزبوحانه‌ای باعث کینه هر چه بیشتر دوستداران و عاشقان مکتب سلیمانی نسبت به آمریکا و صهیونیست کودکش خواهد شد و این کینه، کینه‌ای مقدس است.

 حسینی در ادامه گفت: در حال حاضر شاهد تقابل جبهه حق که حزب‌الله است با جبهه باطل که حزب شیطان است؛ هستیم و باید متذکر شویم که هیچگاه این دو حزب در کنار هم قرار نمی‌گیرند و فی‌مابین آنها نیز حزبی قرار ندارد.

 وی با بیان برخی از ویژگی‌های شهید سلیمانی، اخلاص وی را برجسته‌ترین ویژگی سردار عنوان کرد و تصریح کرد: اخلاص سردار سلیمانی، وی را در اوج و قله افتخار قرار داد تا به این واسطه الگوی بسیاری از انسان‌ها شود.

 حسینی با بیان اینکه با وجود مشکلات و چالش‌ها، انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد؛ تأکید کرد: ما با حضور پرشور در انتخابات اراده خود را بر دشمنان تحمیل می‌کنیم

 و با بیان اینکه انتخابات مظهر جمهوریت، مظهر اقتدار و اقتدار آفرین است؛ خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات تیرخلاص بر پیکر دشمنان و فتنه‌گران است.

 انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار