همزمان با سراسر کشور و در آستانه ی فرخنده میلاد سراسر نور کوثر قرآن، آیین تجلیل، تکریم و نکوداشت "بانوان " در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۱۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه فرخنده میلاد باسعادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و میلاد موسس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تجلیل از مقام والای مادر و گرامیداشت روز زن، همچنین چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سالگرد ارتحال عمار انقلاب آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، آیین تکریم و نکوداشت بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی با عنوان "بانوان بهشت" با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد برگزار ‌شد.

در این مراسم با شکوه که با حضور جمعی از مسئولان، طلاب و روحانیون برادر و خواهر استان در سالن جلسات دفترنماینده ولی فقیه دراستان برگزار شد، از تلاش ارزشمند سرکار حاجیه خانم "مهناز فاضلیان" مداح و پیشکسوت حوزه ستایشگری و مجالس قرآنی و نیز سرکار حاجیه خانم "مهین صمدزاده" مسئول هیأت و پیشکسوت در برپایی روضه های خانگی تجلیل شد.

در این مراسم با حضور سید حسن عبدالله زاده نماینده بنیاد دعبل استان، حمیدرضاتوسلی مسئول کانون مداحان استان و دیگر مسئولان استان، بانوان بهشتی "نشان فاطمه"، " لوح تقدیرنامه " و "هدیه" خود را از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دریافت کردند.

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی، خیر مقدم گویی و ارائه گزارش کوتاه از اقدامات انجام شده و روند تجلیل از پیشکسوتان خادم در برپایی مجالس حسینی در استان، همزمان با سراسر کشور، از دیگر برنامه های این آیین بود.

ارسال نظرات