خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: به واسطه وجود و افکار سردار سلیمانی، امروزه جبهه مقاومت با قدرت در حال مبارزه با صهیونیست‌ها و حامیان آن ها بوده و هیمنه آنها را شکست؛ این افراد کسانی هستند که در مکتب سردار سلیمانی درس آموختند.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۹۰
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

اخلاص، روحیه جنگندگی و بصیر بودن از ویژگی های بارز سردار سلیمانی بوده است / کسانی که در مکتب شهید سلیمانی درس آموختند هیمنه صهیونیست ها را شکستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در همایش «ابو قاسم» که به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد عنوان کرد: شهدا با عهد و پیمانی که با خداوند متعال داشتند پایدار مانده در آن راه جهاد کردند که نمونه‌های آن را در جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام مشاهده کردیم.
وی افزود: یکی از بارزترین افرادی که با صدق و صفای دل در راه دین و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی قدم برداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.
ایمانی یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی را اخلاص او قلمداد کرد و اذعان داشت: بعد از گذشت ۴ سال از شهادت این سردار بزرگوار، اینگونه مردم از ته دل و پرشور به میدان آمده و در مجالس و محافل مختلف از او یاد می‌کنند و این به دلیل اخلاص این شهید بزرگ بوده است.
وی ادامه داد: شخصیت حاج قاسم تمام وجودش اخلاص بود و در مدت عمر خود تماماً در جهت خدا و با اخلاص نیت گام برداشت؛ همه موفقیت‌هایی که سردار سلیمانی در جبهه نبرد با دشمنان داشته است به خاطر اخلاص او بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا تاکید کرد: به واسطه وجود و افکار سردار سلیمانی، امروزه جبهه مقاومت با قدرت در حال مبارزه با صهیونیست‌ها و حامیان آن ها بوده و هیمنه آنها را شکست؛ این افراد کسانی هستند که در مکتب سردار سلیمانی درس آموختند.
ایمانی یکی دیگه از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی را روحیه جنگندگی و سلحشوری او دانست و بیان کرد: از زمان شروع جنگ ایران و عراق تا زمان شهادت، سردار سلیمانی در میدان نبرد بوده است و هیچگاه احساس خستگی نمی‌کرد؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۰ سال برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مبارزه کرد و در پایان به مقصود خود که شهادت بود رسید.
وی مهمترین ویژگی سردار سلیمانی را بصیر و آینده نگر بودن او عنوان کرد و گفت: سردار دل ها همواره با تفکر و بصیرت گام برمی‌داشت و اقدام می‌کرد؛ شهید سلیمانی به ما آموخت که در زندگی با بصیرت باشیم و با بصیرت حرکت کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در ادامه افزود: کوچک‌ترین وظیفه ما در برابر اهداف شهدا، ارزش‌های دین و انقلاب، حضور فعال و گسترده در انتخابات امسال است؛ شرکت در انتخابات، حفظ کشور و مصونیت بخشیدن به دین و ارزش های انقلاب است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و نیروهای آنها در داخل کشور در حال فعالیت هستند که مردم را ناامید کرده و حضور آنها در انتخابات را کمرنگ نمایند لذا تشویق اطرافیان و دعوت چهره به چهره آنها برای حضور حداکثری در انتخابات، وظیفه تک تک مردم است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها