خبرهای داغ:
حاج حسین آل مبارک، پیرغلام اهل‌بیت (ع) و پدر شهید والامقام محمدرضا آل مبارک دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۴۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

 

حسین آل مبارک، پیرغلام اهل‌بیت (ع) و پدر شهید محمدرضا آل مبارک بر اثر بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

 

حسینیه شهید آل مبارک واقع در کوی کیانپارس اهواز با حضور و میزبانی همیشگی حاج حسین آل مبارک برگزارکننده مراسم مولودی‌خوانی و روضه‌خوانی در همه مناسبت‌های مذهبی بود. این حسینیه هرساله در دو ماه محرم و صفر روضه برپا می‌کند.

 

شهید محمدرضا آل‌مبارک در سال ۱۳۶۱ و در عملیات محرم در منطقه شرهانی در حالی به شهادت رسید که ۱۶ ساله بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با صدور پیامی در این زمینه اعلام کرد: درگذشت پیرغلام اباعبدالله الحسین علیه السلام و ذاکر با اخلاص اهل بیت علیهم السلام و ابوالشهید حاج محمدحسین آل مبارک را به فرزندان مکرم، هیئات مذهبی و جامعه مداحان تسلیت عرض می‌کنم. ایشان طی سال‌های مدید با مدیحه‌سرایی و ذکر مصائب خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام درخشید و عمر بابرکت خویش را در مسیر اعتلای معارف اهل بیت علیهم السلام وقف کرد.

فرمانده لشکرعملیاتی۷ولیعصر(عج)استان‌خوزستان در پیامی درگذشت پدر شهید بزرگوار را تسلیت گفت.

بسم ربّ الشُّهدا و الصدِّیقین

خبر درگذشت پدر بزرگوار سردار سرافراز شهید محمدرضا آل‌مبارک موجب تألم و تأثر اینجانب گردید.

به راستی که پدران معظم شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزند شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند.

هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزند است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری حسینی وار، تمام دارایی‌اش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و جوانان برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار نماید.

مرحوم حاج محمدحسین آل‌مبارک پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت و به فرزند شهیدش پیوست که به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک همه‌ی شهیدان راه حقوق حقیقت بویژه شهید والامقام محمدرضا آل‌مبارک درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان، فرزندان عزیزش و عموم مردم شهیدپرور، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.

ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام محشور و همجوار گردد.

 

سرتیپ۲پاسدار حسن حسین‌نژاد

فرمانده لشکرعملیاتی۷ولیعصر(عج)استان‌خوزستان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار