خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: وصیت نامه شهید سلیمانی، ولایت نامه انقلاب اسلامی است و همه دلسوزان انقلاب و نظام باید پایبند و عامل به وصیت نامه ایشان باشند.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۷۷
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

قزوین_به گزارش بسیج، حجت الاسلام و المسلمین علی یوسفی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، به مناسبت سالروز حماسه نهم دی، در مراسم گردهمایی سیاسی با حضور پایوران، سربازان، پیشکسوتان و مسئولین شهرستان بوئین زهرا در حسینیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، به شاخص ها، وقایع و حوادث دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، ماه بسیار پر اهمیتی است و وقایع و حوادث مهمی در این ماه رخ خورده است و یکی از این حوادث مهم علاوه بر حماسه مردمی نه دی؛ شهادت شهید سلیمانی؛ سردار دلها است که نه تنها ایران اسلامی بلکه تمام جهان و آزادی خواهان جهان را غم انگیز ساخت.

وی در ادامه افزود: شهید سلیمانی از نبوغ نظامی خاصی برخودار بود و در کنار شخصیت نظامی یک عارف، مومن و شخص ولایتمدار بود و در هیچ صحنه ای از ولایت جلوتر حرکت نکرد. اخلاص شهید سلیمانی مهمترین شاخص شهید سلیمانی بود که با همین اخلاص خیلی ها را به دامن انقلاب و نظام برگرداند.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی، وصیت نامه شهید سلیمانی را ولایت نامه انقلاب اسلامی دانست و گفت : انسان و شخصیت کامل کسی است که همه ویژگی ها و خصوصیات در او به صورت متوازن رشد کند و به همه ابعاد وجودی خود توجه ویژه ای داشته باشد. شهید سلیمانی نمونه بارز یک شخصت و انسان کامل بود و همه ابعاد شخصیتی مختلف او به صورت متوازن و هماهنگ رشد کرده بود، چرا که او در همه زمان ها مراقب و مواظب اعمال و رفتار خود و موضوع های همچون ولایت، رفقای جانباز، خانواده شهداء و خانواده خویش بود و این موضوع ها را می توانیم در وصیت نامه ایشان جستجو کنیم و وصیت نامه ایشان در حقیقت ولایت نامه انقلاب اسلامی است و همه دلسوزان انقلاب و نظام باید پایبند و عامل به وصیت نامه ایشان باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، به موضوع انتخابات اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال توطئه و فتنه گری علیه انقلاب بوده و بیشترین حجم فتنه گری آنها در ایام انتخابات است که فتنه ۸۸ یک نمونه از فتنه گری آنها در راستای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ بود. امروز در بحث انتخابات دشمن تلاش می کند که مردم در پای صندوق های رأی حاضر نشوند و اگر حضور پیدا می کنند، حضورشان کم رنگ باشد و مشارکت حداکثری اتفاق نیفتد، ولی همه باید ترویج و تبلیغ حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری در انتخابات را وظیفه خود بدانیم و با تمام توان در مقابل این توطئه دشمن صف آرایی کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها