خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی خبر داد

اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه طی دهه مقاومت در سپاه ناحیه همدان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به مصادف شدن هفته زن و دهه مقاومت از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه با محوریت شهید القدس به مناسبت این ایام در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۲۲
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) اظهارکرد: حضرت فاطمه (س) از نظر آموزه‌های قرآن انسان کاملی است و می‌تواند بهترین الگو و سرمشق برای دختران و زنان باشد.

وی با بیان اینکه زن در دین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و به شخصیت زن اهمیت والایی داده است، افزود: زنان رکن اصلی جامعه هستند و مهمترین نقش زن مدیریت کردن کانون گرم خانواده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه حضرت زهرا (س) دارای ویژگی‌های بسیاری است که از جمله آنها می‌توان به صبر و وفاداری ایشان اشاره کرد، گفت: حضرت زهرا (س) تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری در زندگی خود نشان داد.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) می‌تواند بهترین الگو برای زنان و دختران باشند، بیان کرد: یکی از وظایف مهم ما این است که باید زندگانی حضرت زهرا(س) را برای جوانان تبیین و تشریح کنیم و ایام ولادت حضرت زهرا (س) فرصتی است که با خصوصیات این بانو آشنا شویم.

حسینی با اشاره به مصادف شدن ایام ولادت حضرت فاطمه(س)، هفته زن و سالروز شهادت سردار سلیمانی، دهه مقاومت گفت: به مناسبت این ایام سپاه ناحیه همدان ۲۰۰ عنوان برنامه با محوریت شهید القدس پیش بینی کرده که در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی گفت: از جمله برنامه‌های این ایام برگزاری روز مادر، دست بوسی از مادر ویژه مهد کودک‌ها، برگزاری جشن کوثر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، همایش «فرزند سرمایه زندگی»، برگزاری مسابقات فرهنگی، فعالیت در فضای مجازی، تجلیل از مادران جوان دارای ۴ فرزند و تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) توسط بانوان موفق از صدا وسیما است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: پخت و توزیع یک هزار قرص نان رایگان، توزیع غذای گرم، برگزاری میز خدمت، همایش بزرگ دختران حاج قاسم و... نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه همدان است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار