مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از برگزاری پویش «اهدای خون مهر فاطمی» همزمان با برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیرگذار در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۳۳
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، زهرا ابراهیمی در چهارمین نشست شورای هماهنگی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار سیستان و بلوچستان که با حضور مدیر اجرایی ، دبیر علمی و تعدادی از دبیران کارگروهها برگزار شد، گفت: باور داریم که اگر یک زن در خانواده به جمع اهداکنندگان خون بپیوندد بر فرهنگ‌سازی این عمل انسان‌دوستانه در بین دیگر اعضای خانواده و جامعه نیز اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: پویش «اهدای خون مهر فاطمی» همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و برگزاری دومین کنگره زنان تاثیرگذار در استان برگزار می شود.

ابراهیمی تصریح کرد: اهدای خون، اقدام خداپسندانه ای برای بخشیدن زندگی به بیماران نیازمند خون است.

این مسئول ادامه داد: ترویج و گسترش فرهنگ اهدا خون، افراد را از بیماری های مختلف مصون نگه می دارد و روح سلامت را به جامعه ارزانی می دارد.

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به استقبال بانوان استان این برنامه با هماهنگی با سازمان انتقال خون و با مستقر شدن اتوبوس سیار انتقال خون استان در محل کنگره برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار