امام جمعه زابل:

مهمترین هدف دشمن از ایجاد فتنه انداختن شکاف بین مردم بود

حجت الاسلام عزیزی گفت: مهمترین هدف دشمن از راه اندازی فتنه سال 88 و حماسه نهم دی ماه ایجاد فتنه و انداختن شکاف بین مردم بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۸۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، به مناسبت سالروز فتنه ۸۸ یوم الله نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مراسمی در مصلی المهدی شهرستان زابل با حضور ائمه جماعات،روحانیون،فرماندهان نظامی و انتظامی،کارکنان نیروهای مسلح،مسئولین ادارات ،! فرماندار شهرستان زابل، دانشجویان،دانش آموزان، بسیجیان،ریش سفیدان،معتمدین،و آحاد مردم ولایت مدار سیستان ائم از خواهران و برادران و مهمان ویژه حجت الاسلام حاج آقا علیزاده از هادیان ویژه سیاسی نیروهای مسلح در مصلی المهدی شهرستان زابل برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی عزیزی، امام جمعه شهرستان زابل در این مراسم گفت: آن عده از کسانی که در مقابل عظمت ملت ایران در مقابل کار بزرگ مردم ایران عزیز در انتخابات ایستادگی کردند، آنها بخشی از مردم ایران اسلامی نبودند بلکه از منافقین و از برهم زنندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

وی افزود: مهمترین هدف دشمن از راه اندازی فتنه سال 88 و حماسه نهم دی ماه ایجاد فتنه و انداختن شکاف بین مردم بود.

در ادامه حجت الاسلام علیزاده، هادی ویژه سپاه نیز در این مراسم گفت: در ساختار فتنه تمامی دشمنان اعم از داخلی و خارجی دست به دست هم دادند تا این نظام را بشکلی در بیاورند که مد نظر اربابانشان قرار گیرند آنها می خواستند این نظام را به یک نظام دموکراسی تبدیل کنند.

وی افزود: آنها میخواستند این نظام را با شعار اینکه تقلب در انتخابات شده بر هم بزنند که به لطف خدا ناکام ماندند.

حجت الاسلام علیزاده بیان کرد: دشمنان می خواستند که آنقدر نظام را کف خیابان ها در گیر کنند که بتوانند این نظام را ضعیف کنند تا از هم بپاشد.

هادی ویژه سپاه ادامه داد: امروزه دولت دارد تلاش می کند برخی از استان ها به ویژه استان سیستان و بلوچستان و مناطق محروم اشتغال زایی ایجاد کند،مشکل کمبود آب شرب به ویژه سیستان را حل کند، نقدینگی را چند برابر کردند، به لطف این نظام امروزه بالق بر ۳۵۰ چاه نفت حفر شده و در حال استخراج است.


این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: نزدیک انتخابات هستیم امروزه باید تمامی مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند تا تیر عمیقی به چشم دشمن بزنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار