خبرهای داغ:
به همت کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن ناحیه امام علی(ع) شرق اهواز مراسم یادبود نهمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حمید تقوی فر و شهدای مقاومت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۸۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

این مراسم بمنظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و نهمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حمید تقوی فر همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور پرشور اقشار مهندسین ،همرزمان ، خانواده شهید و دکتر زاهدنیا مدیر سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه خوزستان در گلزار شهدای اهواز برگزار شد .

در ابتدای این مراسم همسر شهید ضمن تشکر از برگزاری چنین مراسمات در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید، به بیان خاطراتی از منش و روحیات معنوی ایشان در طول زندگی شخصی پرداختند .

در ادامه سردار عبیداوی از همرزمان شهید در دوران دفاع مقدس و مقاومت اسلامی از تدبیر ، شجاعت و رشادت های شهید به بیان خاطراتی از ایشان پرداختند .

شهیدحمید تقوی فر متولد ۱۳۳۸ اهواز از فرماندهان ارشد سپاه قدس بود، که گروه سرایا خراسانی و بسیج مردمی عراق(حشد الشعبی) را تأسیس و در دفاع از مردم مسلمان مظلوم عراق در پی تجاوز داعش در سال ۱۳۹۳ در نزدیکی شهر بلد به شهادت رسید.

 

از دیگر برنامه های این مراسم معنوی می‌توان به مداحی احمد طرفی ، شعر خوانی و برپایی موکب صلواتی اشاره کرد .

 

 این برنامه با مشارکت روابط عمومی و مدیریت های عملیات ترابری و عملیات غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در محل آرامگاه این شهید بزرگوار برگزار شد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار