نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است و نشان داد، کاری که از هیچکس برنمی آید، از این مردم متحد برمی آید.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۳۹
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام افزود: حماسه ۹ دی توانست فتنه بزرگ و طراحی شده برای پایان دادن به نظام اسلامی را خنثی کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نقش مردم، محوری بوده و رمز بقای انقلاب اسلامی است، ما با اسلام حقیقی فاصله داریم، ولی به سوی آن در حال حرکت هستیم و باید در این راه مقابل حربه‌های دشمنان با بصیرت ایستاد و مقاومت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: به گفته سردار دلها حاج قاسم، عاقبت به خیری در این انقلاب تبعیت از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: روز ۹ دی سالروز واقعه مهم ابلاغ نامه امام خمینی(ره) به گورباچف رهبر وقت شوروی است، که متولیان آن‌ها این نامه را درک نکردند، ولی امروز رهبران روسیه متوجه شرایط و وضعیت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ۱۲ دی ماه سالروز ارتحال مردی از تبار علم ایمان اخلاق و سیاست است، مرحوم آیت الله مصباح یزدی چهره‌ای بود که عظمت علمی و فکری او را درک نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: ۱۳ دی ماه سالروز ولادت فرخنده و با سعادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و میلاد فرزند گرامیش موسس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که این روز بزرگ به نام روز زن نامگذاری شده است، همچنین ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همزمان شهیدش می باشد.  

نماینده ولی فقیه در استان، یاد و خاطره سردار سرافراز همرزم سردار دلها، "سردار سید رضی موسوی" که در سوریه به دستان پلید ترین انسان ها به شهادت رسیدند را گرامی داشت.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به جایگاه رفیع زن از دیدگاه اسلام اظهار داشت: مرد و زن از دیدگاه اسلام هر دو دارای شخصیت انسانی و یک مسیر هستند، برخی نگاه‌های ظالمانه به زن جفا کرده است، تبلیغات غربی‌ها جایگاه زن را تقلیل داده و بر جامعه ما هم اثر گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به نقش بانوان در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: بانوان در عرصه های مختلف انقلاب نقش آفرین بودند و هم اکنون زنان ما در جامعه در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند و نقش آفرین هستند.

نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به ظلم آشکار رژیم کودک کش اسراییل با حمایت امریکا به مردم و کودکان بی پناه غزه گفت: غزه مظلوم اما مقتدر، در این روز‌ها بیشترین ستم را می‌بیند و دولت‌ها از آن حمایت نمی‌کنند اما غزه مقتدر است چرا که مقاومت اکنون جبهه واحدی است و اکنون با توان کامل به صحنه نیامده و به مدت ۸۰ روز با حمایت‌های جهانی از صهیونیست‌ها، رژیم کودک کش اسراییل را زمین گیر کرده اند. آمریکایی‌ها به شدت از به صحنه آمدن حزب الله در هراسند و جبهه مقاومت در یمن هم ضربات سنگین اقتصادی را بر غرب وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان، افزود: انتخابات را پیش رو داریم و باید اول وحدت خود را حفظ کنیم، دوم دستگاه‌ها تلاش کنند و سوم جوانان انقلابی این موضوع مهم را تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام،با اشاره به انتخابات‌های پیش رو افزود: این روزها کشور در حال آمادگی برای رقم زدن یک حماسه دیگر است و آن دو انتخابات مهم و اثرگذار در امور کشور است لذا باید سه نکته را من اینجا به عنوان توصیه عرض کنم: اول، باید وحدت‌مان را همه در کنار هم حفظ کنیم، این موضوع حرف زیاد دارد که در فرصت‌های بعدی عرض خواهم کرد. دوم، دستگاه‌های برگزار کننده انتخابات باید هرچه بیشتر امید و اطمینان به مردم بدهند برای یک انتخابات سالم که مردم امیدوار باشند و پای صندوق‌های رأی بیایند و سوم، جریان‌های فعال، جوانان هوشمند و انقلابی، تریبون‌ها و رسانه‌ها همه و همه در تبیین این واقعه‌ی مهم باید مشارکت جدی داشته باشند.  خداوند موفقمان بدارد که این حماسه را هم به عرصه بیاوریم و این نقش مهم را در سال جاری ایفا کنیم و لبیک گوی رهبری عزیز و فرزانه‌مان ان‌شاءالله باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار