فرمانده سپاه چناران

یوم الله نهم دی ماه روز تجلی وحدت مردم با ولایت است

فرمانده سپاه ناحیه چناران با اشاره به اینکه نهم دیماه روز تجلی وحدت مردم با ولایت است، گفت: دشمنان در این روز مقابل بصیرت و وحدت مردم شکست خوردند.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۲۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در چناران، سرهنگ پاسدار محمود حامد ضمن فرا رسیدن دهه مقاومت و بصیرت اظهار کرد: حماسه نهم دیماه یکی از روزهای ماندگار در دفتر بصیرت و  ولایتمداری ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی است. 

حماسه‌ نهم دی نشانگر پیوند عمیق مردم ایران با ولایت و نظام اسلامی است و به‌ عنوان یک روز تعیین کننده در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

فرمانده سپاه ناحیه چناران با بیان اینکه یوم الله نهم دیماه روز تجلی وحدت مردم با ولایت و روز بصیرت مردم ایران اسلامی است، افزود: در این روز حراست از نعمت بی بدیل ولایت در میان مردم جلوه گر شد و نقشه‌های شوم دشمنان با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه در این روز دشمنان در برابر خودسازی و خداشناسی ملت کم آوردند، گفت: باید بصیرت را در خود پرورش دهیم و مسئولان و مردم در کنار یکدیگر پای کار نظام و رهبری باشیم تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند.

سرهنگ حامد به شهادت بیش از ۱۰ هزار کودک فلسطینی اشاره و تصریح کرد: این جنایت‌ها محصول دموکراسی غرب است و خروش ملتهای مسلمان علیه صهیونیست‌ها را امروز مشاهده می‌کنیم و این از افول بیش از پیش اسرائیل است و با این اقدامات خود را در باتلاقی که به آن افتاده به نابودی نزدیک می‌کند.

وی قدعلم کردن گروه‌های مقاومت در اقصی نقاط جهان در مقابل استکبار را محصول دوراندیشی شهید سلیمانی دانست و گفت: این شهید بزرگوار با ایجاد اتحاد و پرورش روح و فکر گروه‌های مقاومت در منطقه، توانست اسرائیل جنایتکار را که فکر می‌کرد قدرتمندترین ارتش دنیا را در اختیار دارد، به زانو در آورد.

فرمانده سپاه ناحیه چناران با بیان اینکه شهید سلیمانی به ولایت پذیری و پیروی از مقام معظم رهبری تاکید داشت تصریح کرد: دیدیم که هرگاه به دستورات ایشان عمل کردیم در داخل و خارج از کشور موفق بوده‌ایم و فتنه‌های دشمنان بی اثر شده است و امروز به عنوان قدرت بی بدیل در منطقه و جهان شناخته شده‌ایم و همه دشمنان به آن اذعان دارند.

 

خبرنگار / ملیحه مداح 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار