خبرهای داغ:
در جلسه ای با حضور استاندار خوزستان ،رئیس سازمان غذا و داروی کشور ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و معاون غذا و دارو دانشگاه دو تفاهم نامه مهم در حوزه دارو و غذا استان امضا شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۱۱
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، در جلسه ای با حضور استاندار خوزستان ،رئیس سازمان غذا و داروی کشور ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و معاون غذا و دارو دانشگاه دو تفاهم نامه مهم در حوزه دارو و غذا استان امضا شد.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان پس از این نشست و امضای این دو تفاهم نامه گفت: تفاهم‌نامه اول برای ساخت شهرک دارویی بود که انشاالله زمینه اش فراهم شود و کارخانجات داروسازی در این زمینه مشارکت داشته باشند.

وی افزود: تفاهم‌نامه دوم در مورد آزمایشگاه‌های استان بود. با توجه به پیشرفتی که در صنایع غذایی و واردات داریم نیاز به آزمایشگاه‌های استاندارد در غذا و دارو است که بنا شد مجوزهای لازم در هر سطحی که پاسخگوی درخواست‌های بخش خصوصی در زمینه آزمایشگاهی باشد صادر شود.

یادآور می شود: دکتر سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت به منظور شرکت در اجلاس دو روزه معاونین غذا و دارو کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور دراهواز حضور دارند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار