خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام غفاری:

تحقق تمدن نوین اسلامی رسالت مشترک امروز حوزه و دانشگاه است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد گفت: نتیجه این وحدت در انقلاب شکوهمند اسلامی خود را نشان داد و امروز حوزه و دانشگاه دارای رسالت مشترکی هستند و آن تحقق تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۱۱
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد غفاری در نشست مشترک حوزه و دانشگاه که به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه که با حضور دکتر  خزل‌پور رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، اساتید حوزه‌های علمیه برادر و خواهر، اعضای هیأت رئیسه و اعضای هیأت علمی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی چیزی به نام وحدت حوزه و دانشگاه وجود نداشت، با وجود این، تلاش‌های شخصیت‌های بزرگی، چون آیت الله شهید مطهری، آیت الله شهید بهشتی و آیت الله شهید مفتح موجب تقویت روابط بین دانشگاه و حوزه و در نهایت وحدت آن‌ها شد.

وی افزود: نتیجه این وحدت در انقلاب شکوهمند اسلامی خود را نشان داد و امروز حوزه و دانشگاه دارای رسالت مشترکی هستند و آن تحقق تمدن نوین اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: تعامل و همکاری روزافزون دانشگاه و حوزه در خصوص مسئله امروز یعنی جنگ شناختی ضرورت دارد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر ملّتی که از دانش‌های جدید (علوم و فناوری‌های شناختی) عقب بماند نتیجه‌اش عقب ماندگی و ذلیل شدن و استعمار از جانب قدرت‌ها خواهد بود»، به مصداق‌های جنگ شناختی نظیر عملیات روانی، جنگ سایبری و مداخلات در زمینه‌های گوناگون نظیر آموزشی (سند ۲۰۳۰)، تربیتی (برنامه‌های ماهواره‌ای) و سبک زندگی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار