خبرهای داغ:
از کتاب ۴۰ جلدی «ره نامه» در دانشگاه فرهنگیان خوزستان با همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۶۵
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

آیین رونمایی از مجموعه کتاب چهل جلدی «ره نامه» در دانشگاه فرهنگیان خوزستان با همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و تشکل جامعه اسلامی دانشجویان و با حجت‌الاسلام والمسلمین جوانمرد زاده، مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان خوزستان، صالحی شبلیزی سرپرست دانشگاه فرهنگیان، مجید حمدانی هیئت علمی دانشگاه، خانم فرهادی معاونت پژوهشی دانشگاه فرهنگیان و رئیس دانشگاه فرهنگیان دزفول برگزار شد.

اشکان صفری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان در این خصوص گفت: در جامعه ایرانی اسلامی می‌بایست سنت کتابخوانی و مطالعات دانشجویان رواج یابد ما دانشجویان اگر بتوانیم این سنت را در جامعه جا بیندازیم بردیم؛ در جامعه کنونی این امر نه تنها یک وظیفه ملی و شهروندی است بلکه یک واجب دینی است.

علم برای یک کشور ابرو، اقتدار و پیشرفت می‌آورد

صالحی شلبیزی سرپرست دانشگاه فرهنگیان خوزستان نیز گفت: اگر کتاب‌هایی باشد که ما را در مسیر کاری، در مسیر پرورش دادن انسان‌های دیگر و در مسیر زندگی مان باشد و همچنین در مسیر پویایی فکر ما باشد، می تواند باعث آرامش روحی ما شود و ما در مقابل مشکلات خیلی بهتر برخورد میکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جوانمرد زاده در این آیین یادآور شد: شما انقلاب فرانسه را تأمل کنید! و انقلاب‌های دیگری که در گوشه کنار جهان صورت گرفت؛ مدیون اندیشه‌ها و مبانی فکری است و هر جا که این انقلاب شکست خورد این رکن اساسی استمرار پیدا نکرده است.

او افزود: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیشرو همه دانشگاه هاست؛ چون مأموریت گراست، چون شما معلمان آینده هستید بنابراین باید پیشرو باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار