خبرهای داغ:

رونمایی از مجموعه کتاب چهل جلدی «ره نامه» در دانشگاه فرهنگیان خوزستان

از کتاب ۴۰ جلدی «ره نامه» در دانشگاه فرهنگیان خوزستان با همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۶۵
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

آیین رونمایی از مجموعه کتاب چهل جلدی «ره نامه» در دانشگاه فرهنگیان خوزستان با همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و تشکل جامعه اسلامی دانشجویان و با حجت‌الاسلام والمسلمین جوانمرد زاده، مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان خوزستان، صالحی شبلیزی سرپرست دانشگاه فرهنگیان، مجید حمدانی هیئت علمی دانشگاه، خانم فرهادی معاونت پژوهشی دانشگاه فرهنگیان و رئیس دانشگاه فرهنگیان دزفول برگزار شد.

اشکان صفری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان در این خصوص گفت: در جامعه ایرانی اسلامی می‌بایست سنت کتابخوانی و مطالعات دانشجویان رواج یابد ما دانشجویان اگر بتوانیم این سنت را در جامعه جا بیندازیم بردیم؛ در جامعه کنونی این امر نه تنها یک وظیفه ملی و شهروندی است بلکه یک واجب دینی است.

علم برای یک کشور ابرو، اقتدار و پیشرفت می‌آورد

صالحی شلبیزی سرپرست دانشگاه فرهنگیان خوزستان نیز گفت: اگر کتاب‌هایی باشد که ما را در مسیر کاری، در مسیر پرورش دادن انسان‌های دیگر و در مسیر زندگی مان باشد و همچنین در مسیر پویایی فکر ما باشد، می تواند باعث آرامش روحی ما شود و ما در مقابل مشکلات خیلی بهتر برخورد میکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جوانمرد زاده در این آیین یادآور شد: شما انقلاب فرانسه را تأمل کنید! و انقلاب‌های دیگری که در گوشه کنار جهان صورت گرفت؛ مدیون اندیشه‌ها و مبانی فکری است و هر جا که این انقلاب شکست خورد این رکن اساسی استمرار پیدا نکرده است.

او افزود: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیشرو همه دانشگاه هاست؛ چون مأموریت گراست، چون شما معلمان آینده هستید بنابراین باید پیشرو باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار