رویداد جام رسانه‌ای امید استان ایلام با شرکت فعالین مجازی و رسانه‌های استان و نیز روابط عمومی و مدیران ادارات و سازمان‌های استان ایلام با موضوعات جهاد تبیین و جهاد خدمت و جهاد امید برگزار شد
کد خبر: ۹۵۶۵۷۴۲
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دبیر رویداد رسانه‌ای جام امید استان ایلام در این آیین با تقدیر از حضور رسانه‌ها و مدیران در این مراسم و حمایت استاندار ایلام و فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: هر کاری یک پیوست فرهنگی و رسانه‌ای دارد و اگر عدم هماهنگی باشد این کار دیده نمی‌شود

محمد علی نظری افزود: مقام معظم رهبری بیست شاخصه پیشرفت را مشخص کردند ما باید از خود بپرسیم که چقدر توانسته ایم این شاخصه‌ها را برای مردم بیان کنیم. 

وی ادامه داد: اگر تبیین صورت نگیرد یک اختلاس علم می‌شود و خدمات نظام در حوزه‌های مختلف مانند توسعه راه‌ها و ... دیده نمی‌شود. 

علی نظری به تاکید بر اینکه انقلابی بودن شرط دارد گفت: شرط انقلابی بودن، انقلابی ماندن است. 

وی در مورد سواد رسانه‌ای مدیران گفت: در رویداد جام رسانه‌ای امید ایلام یکی از تیم‌های شرکت کننده یک فرماندار است که با خانواده اش در این رویداد شرکت کرده است این فرماندار در فضای مجازی نزدیک به هفت هزار دنبال کننده دارد که جای تقدیر دارد. 

دبیر جام رسانه‌ای امید استان ایلام گفت: هدف ما از برپایی این رویداد اتحاد فعالان رسانه در استان ایلام است، رسانه‌ها می‌توانند با این رویداد خود را محک بزنند. 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این آیین گفت: لازم می‌دانم ا ز زحمات و تلاش‌های استاندار محترم و تیم همراه و رسانه‌های استان تقدیر و تشکر نمایم. 

سردار جمال شاکرمی افزود: در آستانه‌ی نهم دی ماه و دهه مقاومت قرار داریم حماسه نهم دی ماه ۸۸ تبدیل به یکی از نقاط عطف و تاریخ ساز انفلاب اسلامی گردید. 

وی در مورد گرامیداشت دهه مقاومت گفت: مقاومت گفتمان و علم برخواسته از ایمان به خدا و عمل در راه اوست. 

سردار شاکرمی اضافه کرد: الان در آستانه انتخابات هستیم در برخی شهر‌ها دشمنان کار کرده اند که که میزان مشارکت این شهر‌ها کم شود، چون پمپاژ امید در این شهر‌ها کم بوده است، چون کار فرهنگی کمتری در این شهر‌ها انجام شده است. 

وی در پایان گفت: در این رویداد که مسئولان و مدیران هستند و اصحاب رسانه‌ها حضور دارند از رسانه‌ها میخواهم که خدمات را انعکاس داده امید را در جامعه پمپاژ کنند و آینده و افق روشن را بیان کنند. 

#پیشرفت ایران
# پیشرفت ایلام
# جام امید

ارسال نظرات
آخرین اخبار