مدیر روابط عمومی استانداری ایلام:

جهاد تبیین با هدف ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه برگزار می شود

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام گفت:این رویداد با هدف جهاد تبیین، جهاد خدمت و در یک واژه با هدف ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه برگزار می شود که امیدواریم اهداف این جام رسانه ای محقق شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۵۹
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

به گزارش  خبرگزاری  بسیج، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام گفت:این رویداد با هدف جهاد تبیین، جهاد خدمت و در یک واژه با هدف ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه برگزار می شود که امیدواریم اهداف این جام رسانه ای محقق شود.

 

به گزارش ترنم بهاری از ایلام ، محمد صحرایی روز سه شنبه در جشنواره رویداد جام رسانه امید اظهار کرد: فعالیت و کار مدیران اگر به واسطه رسانه ها به مردم منعکس نشود، ابتر می ماند.

 

وی افزود: با وجود همه خدمات و اقدامات نظام به ویژه در ۲ ساله دولت سیزدهم به فرموده مقام معظم رهبری نتوانسته ایم آنگونه که شایسته است به مردم انعکاس دهیم.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام تاکید کرد: امیدواریم امروز با حضور رسانه های استان، انفجاری در زمینه انعکاس اخبار رخ دهند و بتوانند زمینه های لازم را برای تزریق امید و شادی در جامعه ایجاد کنند.

 

صحرایی گفت: در حال حاضر دهها کانال خبری، ماهواره ای با حمایت های کشورهای غربی و دشمنان اخبار ناصحیح و سیاه نمایی را برای تزریق ناامیدی و یاس در جامعه منتشر می کنند.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام ابراز کرد: برخی افراد در جامعه نیز به صورت ناآگاهانه در جامعه پمپاژ ناامیدی می کنند که رسانه ها نقش مهمی در راستای مقابله با این سیاه نمایی ها دارد چرا که امروز کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته است که باید برای مردم نهادینه و تبیین شود.

 

اولین دوره جام رسانه ای امید با رقابت خبرنگاران رسانه های جمعی اعم از مکتوب، برخط، مجازی، شنیداری، دیداری، سراسری، منطقه ای و محلی عصر امروز در سالن آمفی تئاتر امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش ایلام با حضور استاندار و فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)، اصحاب رسانه، مدیران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی با رمز یا فاطمه الزهرا(س) آغاز شد.

 

# پیشرفت_ ایران

 

# پشرفت_ایلام

 

#لیک_ رسانه _جام امید

 

#شهید محمد صادق محمدی

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار