مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۵۹۰ بانوی استان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای شرکت در دومین همایش بانوان تأثیرگذار ثبت‌نام کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۷۱
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، زهرا ابراهیمی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری دومین همایش بانوان تأثیرگذار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در دومین همایش بانوان تأثیرگذار تا هشتم دی‌ماه جاری است.
 
 وی به تشریح موضوع بانوی تأثیرگذار پرداخت و بیان کرد: بانوان تأثیرگذار به کسانی گفته می‌شود که پویا و فعال بوده و در هر گوشه از ایران اسلامی ضمن حفظ روحیه زنانه و نقش‌آفرینی مؤثر در خانواده‌های خود و در عرصه‌های مهم جامعه نقش‌آفرینی کنند.
 
 مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه بانوی تأثیرگذار باید احساس تکلیف کرده و پرچم تلاشگری را به اهتزاز درآورد، اظهار کرد: معرفی و انتخاب بانوان تأثیرگذار باهدف اجرای سند تحول دولت مردمی در راستای ترویج زن الگوی سوم انجام می‌شود.
 
 ابراهیمی با بیان اینکه علمی، پژوهشی و فناوری، سیاست‌گذاری و حکمرانی، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم‌وتربیت، فرهنگ و هنر و ورزش از محورهای این همایش است، این همایش ۱۳ دی‌ماه جاری هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر در این استان هم‌زمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
 
 وی تأکید کرد: بانوان موفق و تأثیرگذار سیستان و بلوچستان می‌توانند با مراجعه به وبگاه banooiran.ir در این همایش اقدام به ثبت‌نام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار