درمیدان نبردفرهنگی مهمترین نقش رامعلمان برعهده دارند

نکوئی گفت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای اصلی و عمده در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور است که به طور مستقیم جمعیتی بزرگ را تحت پوشش قرار داده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۷۴
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، عبدالحمید گنگوزهی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پروش عشایر استان سیستان و بلوچستان با تاکیدبر اهمیتی که سواد رسانه‌ای در زندگی فردی و کنترل هیجانات کاذب دارد، گفت: کسی که کسی رو بخواد در روند پیشرفت آموزش نیز موثر است و می‌تواند باعث شناخت فرصت‌های جدید و توسعه کسب و کار شود.

وی افزود: اگر به الفبای سواد رسانه‌ای مسلط باشیم می‌توانیم از بحرانی‌ترین شرایط به نفع خود استفاده کرده و نه تنها سرمایه‌های خود را از دست نداده بلکه می‌توانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را نیز کشف کنیم.


سرهنگ پاسدارحسین نکوئی فرمانده سپاه ناحیه نیکشهرگفت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای اصلی و عمده در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور است که به طور مستقیم جمعیتی بزرگ را تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: معلمان نقش کلیدی در شکل‌گیری شخصیت دانش آموزان بر عهده دارند معلمان به طور مستقیم و غیر مستقیم در شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند با وجود گستردگی آموزش و پرورش عشایر در استان این اداره در مدارس قطب شهرستان نیکشهر عملکرد قابل قبولی داشته این جای تقدیر و تشکر دارد و ما آمادگی لازم در زمینه تعلیم و تربیت و ارتقای سطح آموزش شهرستان را داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار