حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، در جمع فرماندهان بسیج دانش آموزی شرکت کننده در دوره طرح ولایت گفت: شما دانش آموزان وارثان آن شهیدان هستید.
کد خبر: ۹۵۶۴۸۰۱
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ دوره آموزشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اظهار داشت: دانش آموزان نقش موثر و اساسی و محوری در پیروزی انقلاب اسلامی و عرصه های مختلف داشتند، دانش آموزان در استمرار انقلاب اسلامی داشته و دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر، گفت: شما دانش آموزان وارثان آن شهیدان هستید که با تقدیم جان خویش عزت، افتخار و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند، شما نهادینه کننده فرهنگ و ماموریت و رسالت شهیدان در جامعه هستید.

این مقام مسئول ادامه داد: شما دانش آموزان با کسب علم و دانش و قدرت ایمان سنگرهای کلیدی دشمنان را فتح خواهید کرد ، ثمرات نظام جمهوری اسلامی ایران را جهانیان دارند می بینند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به حماسه آفرینی گروه های جهادی در   غزه، لبنان و فلسطین اشاره و اظهار داشت: دانش آموزان عزیز در کنار سایر گروه های جهادی در غزه و فلسطین،از  سازمان موساد که مخوف ترین سازمان در دنیاست و سیستم اطلاعاتی قوی داشت، عبور کردند و با گذشتن از موانع اسرائیلی ها هیمنه ی سومین ارتش کلاسیک دنیا را در هم شکستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، گفت: بسیاری از دانش آموزان در نوار غزه با آن همه محاصره و بدون امکانات، موشک تولید کردند و این از ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی در محورهای مقاومت در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین است.

دوره توانمند سازی فرماندهان واحدهای سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اجرای برنامه های مختلف در شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات