دوره آموزشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۷۸
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ حجت الاسلام ابراهیم حجت پناه، در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج دانش آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام که برای توانمند سازی برگزار شد بود، گفت: دانش آموزان امروز تربیت شده مکتب الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و دغدغه اصلی آن‌ها مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری، به ترفند دشمنان برای تطهیر سازی و تبدیل باطل و حق به هم اشاره کرد اظهار داشت: جنگ نرم دشمنان امروز بسیار دقیق و حساب شده است، اما دانش آموزان تربیت شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال اجرای جهاد تبیین در مدارس هستند.

کارشناس مسایل مذهبی، به اهمیت جهاد تبیین در جامعه برای روشنگری افکار عمومی اشاره کرد و افزود: دشمنان امروز ذهن و باور‌های نسل جوان را بیش از پیش با شبهه افکنی و تحریف واقعیت هدفگذاری کرده و این جنگ شناختی حساب شده‌ای است که برای خنثی سازی آن جهاد تببین لازم است.

حجت الاسلام حجت پناه، افزود: فرماندهان واحد‌های بسیج دانش آموزی نقش مهمی در جهاد تبیین دارند و باید برای روشن سازی حقایق و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان فراوان مطالعه کنند تا بتوانند پاسخگوی مسائل باشند.

کارشناس مسایل مذهبی،ادامه داد: انقلابی که با اتصال به اهلبیت عصصمت طهارت علیهم السلام به ثمر نشسته است از همین طریق هم پیش می‌رود و باید متوسل به ریسمان الهی شد تا این نهضت پیش رود.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ذهن جوانان و نوجوانانی که دشمنان روی آن کار کرده فقط با توسل به اهلبیت عصصمت طهارت علیهم السلام و گره زدن دل‌ها به شهدا می‌توان این قشر را به راه اصلی هدایت و نسل شیفته خدمت، شهید و شهادت تربیت کرد.

شرکت کنندگان این دوره با اقتصاد مقاومتی، فناوری، جهاد تبیین، راه‌های اقناع سازی و شبهه زدایی دینی آشنا شدند.

ارسال نظرات