خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه جهاد تبیین نیازمند مشارکت همگانی است، گفت: تبیین حق و باطل رخداد‌های غزه برای مردم ضروری است.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۱۷
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام روح الله تیموریان در نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه بانوان کارمند به میزبانی پایگاه، ولی عصر (عج) فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: یک نوع جهاد تبیین که می‌شود آن را پیگیری کرد و در سطح ادارات و یا حتی مردم عادی عنوان کرد مسئله مظلومیت مردم غزه است.
وی با اشاره به اینکه تبیین حق و باطل رخداد‌های غزه برای مردم ضروری است، افزود: اتفاقاتی که در نوار غزه رخ می‌دهد و قلب هر مسلمانی و یا هر انسانی را به درد می‌آورد و ما باید نسبت به مظلومیت مردم فلسطین احساس مسئولیت داشته باشیم و این امر به نوعی جهاد تبیین به شمار می‌رود.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار در ادامه با بیان اینکه عفاف و حجاب نیز در بعد دیگری از جهاد تبیین قرار دارد، تصریح کرد: مسئله عفاف و حجاب به تعابیر مقام معظم رهبری نیاز به تبیین دارد و عفاف زهرایی در جامعه امروزی نوعی جهاد برای بانوان است.
وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ زهرایی در جامعه امروزی خاطرنشان کرد: بانوان کارمند در بحث خدمت رسانی به مردم تلاش کنند به هر حال فرهنگ حضرت زهرایی در خدمت رسانی به مردم تجلی پیدا می‌کند.
این نشست بصیرتی به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات به میزبانی پایگاه بسیج، ولی عصر (عج) فرمانداری گرمسار برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار