همزمان با سراسر کشور، مراسم سوگواری یاس های غزه در شب شام غریبان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در زاهدان برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۱۲
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان؛ برنامه سوگواره یاس های غزه به یاد زنان و کودکان مظلوم غزه همزمان با شام غریبان شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور مادران و کودکان زاهدانی برگزارشد.

در این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین رضایی تهرانی سخنران مدعو کشوری گفت: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست خود در عملیات طوفان القصی دست به جنایات فجیعی از جمله حمله به بیمارستان‌ها و اماکن عمومی می‌زند که خشم و نفرت مسلمانان را به دنبال داشت.

وی حملات اخیر این رژیم کودک کش را نشان از زبونی و حقارت رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: این رژیم نفس‌های آخر خود را می‌کشد و با دلخوش بودن به حمایت استکبار جهانی سعی در اشغال سرزمین فلسطینیان دارد، اما این نقشه شوم آن‌ها با مقاومت مردم فلسطین و جبهه مقاومت نقش برآب خواهد شد.

رضایی تهرانی با تاکید بر اینکه امروز اسرائیل به خاطر جنایاتی که در غزه مرتکب شده، بیش از پیش در چشم و دل مردم جهان و حتی شهروندان خویش منفور و مطرود شده است، افزود: موج خشم و نفرت جهانی نسبت به اسرائیل نتیجه بمباران‌های وحشیانه مناطق غیرنظامی از جمله بیمارستان‌ها، مساجد، مدارس و منازل شهروندان بی‌دفاع فلسطینی است که جز نسل‌کشی و انتقام کور نام دیگری بر آن نمی‌توان نهاد. متوسل شدن به کشتار کودکان، نوجوانان، زنان و مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی که نشانه ضعف و استیصال رژیم آپارتاید است، علاوه بر اینکه وحشتی در دل نیروهای مقاومت ایجاد نکرده، عزم و اراده مجاهدان را در ایستادگی در مقابل ارتش اهریمنی اسرائیل بیشتر کرده و باعث تغییر معادله جنگ به نفع مقاومت شده است.

این سخنران مدعو در پایان اظهارکرد؛ حمایت و پشتیبانی مردم در چهار گوشه جهان از ملت فلسطین نیز موید این حقیقت است که «حق با فلسطین است» و فلسطین در دو نقش مجاهد و شهید برنده نهایی این میدان خواهد بود. زیرا سنّت الهی بر پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار