همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری سوگواره یاس های غزه در زاهدان

همزمان با سراسر کشور، مراسم سوگواری یاس های غزه در شب شام غریبان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در زاهدان برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۱۲
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان؛ برنامه سوگواره یاس های غزه به یاد زنان و کودکان مظلوم غزه همزمان با شام غریبان شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور مادران و کودکان زاهدانی برگزارشد.

در این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین رضایی تهرانی سخنران مدعو کشوری گفت: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست خود در عملیات طوفان القصی دست به جنایات فجیعی از جمله حمله به بیمارستان‌ها و اماکن عمومی می‌زند که خشم و نفرت مسلمانان را به دنبال داشت.

وی حملات اخیر این رژیم کودک کش را نشان از زبونی و حقارت رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: این رژیم نفس‌های آخر خود را می‌کشد و با دلخوش بودن به حمایت استکبار جهانی سعی در اشغال سرزمین فلسطینیان دارد، اما این نقشه شوم آن‌ها با مقاومت مردم فلسطین و جبهه مقاومت نقش برآب خواهد شد.

رضایی تهرانی با تاکید بر اینکه امروز اسرائیل به خاطر جنایاتی که در غزه مرتکب شده، بیش از پیش در چشم و دل مردم جهان و حتی شهروندان خویش منفور و مطرود شده است، افزود: موج خشم و نفرت جهانی نسبت به اسرائیل نتیجه بمباران‌های وحشیانه مناطق غیرنظامی از جمله بیمارستان‌ها، مساجد، مدارس و منازل شهروندان بی‌دفاع فلسطینی است که جز نسل‌کشی و انتقام کور نام دیگری بر آن نمی‌توان نهاد. متوسل شدن به کشتار کودکان، نوجوانان، زنان و مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی که نشانه ضعف و استیصال رژیم آپارتاید است، علاوه بر اینکه وحشتی در دل نیروهای مقاومت ایجاد نکرده، عزم و اراده مجاهدان را در ایستادگی در مقابل ارتش اهریمنی اسرائیل بیشتر کرده و باعث تغییر معادله جنگ به نفع مقاومت شده است.

این سخنران مدعو در پایان اظهارکرد؛ حمایت و پشتیبانی مردم در چهار گوشه جهان از ملت فلسطین نیز موید این حقیقت است که «حق با فلسطین است» و فلسطین در دو نقش مجاهد و شهید برنده نهایی این میدان خواهد بود. زیرا سنّت الهی بر پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار