خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:
حجت‌الاسلام محمدیان، گفت: ضرورت دارد مجموعه‌های فرهنگی به مسئله فاطمه‌شناسی بپردازند تا حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی برتر معرفی شود.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۹۸
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: لحظات زندگی این بانوی بزرگوار سراسر درس است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: با وجود خصوصیات حضرت زهرای مرضیه (س) از جمله خانه‌داری، فرزندداری، فرزندآوری، نوع نگرش و نگاه به شبهات و مشکلات مردم، بانوان و دختران باید از ایشان الگو بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) به دنبال این بود که گره‌ای از گره‌های مادی و معنوی مردم باز کند عنوان کرد: این بانوی بزرگوار با معنویت و تقوا وارد عرصه‌ها می‌شد و کار انجام می‌داد.

حجت‌الاسلام محمدیان، تصريح کرد: دفاع از ولایت، دفاع از خط و سیر حق و حقیقت، دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی انحرافی آن دوران از مهمترین ویژگی‌های حضرت زهرا (س) به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های فرهنگی باید به مسئله فاطمه‌شناسی بپردازند تا حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی برتر معرفی شود خاطر نشان کرد: این بانوی گرانقدر اسلام می‌تواند در عرصه ولایتمداری، شناخت انحرافات و ساخت نیروهای قدرتمند برای امام زمان (عج) و اسلام الگو باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار