تیم فوتسال مقاومت قم که امسال با نام «متین پلیمر» حامی این باشگاه، در لیگ برتر بزرگسالان استان قم شرکت نمود، در آخرین بازی خود، در نیم فصل اول توانست با پیروزی از میدان خارج شود.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۲۳
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، تیم مقاومت در ایام فاطمیه با مدد از حضرت زهرا سلام الله علیها وارد میدان شد و از همان ابتدا بر بازی مسلط بود ولی متاسفانه در یک لحظه غافلگیر کننده، اولین گل بازی را دریافت کرد. 

شاگردان محسن جعفرزادگان که هم پیمان شدن بودند، با دریافت این گل به خودشان آمده و توانستند در نیمه اول با گل‌های محمد‌رضا سبزآبادی و حسن سیفی با برتری به رختکن بروند.

 با شروع بازی در نیمه دوم، تیم ری استور فشار بسیار زیادی به دروازه مقاومت آورد ولی این بار جواد رسولی بود که نتیجه بازی را سه بر یک به نام مقاومت ثبت نمود.

 تیم ری استور که بعد از دریافت این گل چاره‌ای جز بازی پاورپلی نداشت، به بازی پنج نفره پرداخت و در نهایت توانست یکی از گلهای خورده را جبران کند. 

در نهایت، این بازی زیبا با نتیجه ۳ بر ۲ به سود متین پلیمر به پایان رسید.

این بازی یک صحنه مشکوک پنالتی نیز داشت که نهایتا، این مجید جعفری دروازه بانی تیم مقاومت بود که به زیبای هر چه تمام تر مانع ورود توپ به دروازه شد.

تیم مقاومت با این برد با ۱۰ امتیاز رده چهارم جدول لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

تیم مقاومت در هفته اول دور برگشت، هفته آینده یک بازی حساس با تیم متصا رده دومی خواهد داشت و در صورت برد می تواند خود را در کورس قهرمانی نگه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات