امام جمعه گناوه در آیین تشییع نمادین پیکر مطهر حضرت فاطمه زهرا ( س) در گناوه گفت: سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) باید امروز به عنوان الگویی برای همه ما باشد.
کد خبر: ۹۵۶۴۰۹۶
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

زندگی و سیره حضرت زهرا ( س) باید الگوی همه باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، همزمان با ایام فاطمیه و در شام شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (س)، آئین نمادین تشییع پیکر مطهر آن حضرت در گناوه برگزار شد.

امام جمعه گناوه در تجمع عزاداران در گلزار مطهر شهدای گناوه با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) به بیان فضائل آن حضرت پرداخت و گفت: زندگی و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) باید امروز به عنوان الگویی برای همه ما باشد.
حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: همه باید تلاش کنیم تا در زندگی فردی و اجتماعی خود سبک زندگی و سیره علوی و فاطمی را الگو قرار دهیم و از آن پیروی کنیم.

زندگی و سیره حضرت زهرا ( س) باید الگوی همه باشد


وی از حضور پرشور مردم گناوه در این آئین معنوی تقدیر کرد و گفت: امروز با حضور پرشور شما عزاداران اهل بیت (ع)، شهر گناوه عطر فاطمی گرفته است.

حجت الاسلام رکنی حسینی در پایان از همکاری هیئت‌های مذهبی، نیرو‌های انتظامی و نظامی و همه برگزارکنندگان این برنامه معنوی باشکوه و ویژه تقدیر کرد.

در این آئین معنوی عزاداران فاطمی و عاشقان و دلدادگان خاندان اهل بیت (ع) با حضور پرشور و گسترده از یادمان شهدای گمنام تا گلزار مطهر شهدای شهر گناوه به عزاداری پرداختند و تابوت نمادین حضرت زهرا (س) را بر دستان خود حمل کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار