یادواره شهدای روحانی گردان‌ها و دو شهید گمنام تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) و شهدای طلبه مدافع امنیت با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۴۹۸
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،حجت الاسلام مجید منتظرزاده شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای روحانی گردان‌ها و دو شهید گمنام تیپ ۸۳ امام صادق(ع) و شهدای طلبه مدافع امنیت که در سالن همایش‌های این تیپ برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راهبردهای ماندگاری انقلاب، نظام و حاکمیت اسلام، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا است.

وی با اشاره به اینکه زنده‌نگه‌داشتن یاد شهدا کم‌تر از شهادت نیست، مطرح کرد: برگزاری چنین محافلی و زنده‌ نگه‌داشتن یاد شهدا راه برون از مشکلات و توطئه‌های دشمنان است.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام صادق(ع) با بیان اینکه دشمن شبانه روز درحال توطئه برای این نظام و انقلاب است، بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که شهدا زنده هستند و همچنان به این نظام و انقلاب خدمت می‌کنند.

وی با تصریح به اینکه شهدا در کنار ما هستند و برای انقلاب زحمت می‌کشند، خاطرنشان کرد: وظیفه ما شرکت در این جلسات و بهره‌مندی از معنویت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است.

یادواره شهدای روحانی تیپ مستقل ۸۳ امام صادق(ع) در قم برگزار شد

خاطرنشان می‌شود، تجلیل از هفت خانواده شهید روحانی، ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و رونمایی از مستند «فرزند ایران» با موضوع زندگی شهید طلبه بسیجی مدافع امنیت حسن مختارزاده به تهیه‌کنندگی خانم افراسیابی و کارگردانی مهدی حجت‌پناه از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار